اين ابداع كه «دوچرخه توالت نئو» نام دارد، توسط شركت توتو ساخته شده كه از يك توالت اصلاح‌شده و يك آزمايشگاه سيار براي پردازش سوخت استفاده مي‌كند.
يك شركت ژاپني موتورسيكلتي ابداع كرده كه از مدفوع انسان به عنوان سوخت استفاده مي‌كند!

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 27 / 1 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین
 

دریا شکافته میشود

دو بار در سال بین فوریه و ژانویه در نزدیکی جزیره چیندو یکی از بزرگترین جزایر کره جنوبی آب به حدی فروکش میکند که جاده ای به طول حدودا 3 کیلیمتر از زیر آب ظاهر میشود. عرض این جاده طبیعی از 3 تا 10 متر متفاوت است و ساکنان جزیره میتوانند با پای پیاده از وسط دریا عبور کنند.



 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 6 / 1 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

 

 
در شهر توریستی اسکاگن این زیبایی رو میشه در سجیه دید، این شمالیترین شهر دانمارکیهاست ..... جایی که دریای بالتیک و دریای شمالی بهم میپیوندند. دو دریای مختلف با هم یکی نمیشوند و بنابرین این راستا بوجود میاد
In a tourism filled city of Skagen you can see this incredible natural sight.  This city is the most northern point of Danish people…..where the Baltic sea “meets” the North sea.  Two different seas can not be combined together thus creating this line

 
سورة مباركه  الرحمن
مَرَجَ الْبَحْرَيْنِ يَلْتَقِيانِ (19) بَيْنَهُما بَرْزَخٌ لا يَبْغِيانِ (20)  فَبِأَيِّ آلاءِ رَبِّكُما تُكَذِّبانِ (21) يَخْرُجُ مِنْهُمَا اللُّؤْلُؤُ وَ الْمَرْجانُ (22) 
19. دو دريا را به گونه اي روان كرد كه با هم برخورد كنند.20. اما ميان آن دو حد فاصلي است كه به هم تجاوز نمي کنند.21. پس كدامين نعمتهاى پروردگارتان را انكار مى‏كنيد؟
22. از آن دو، مروارید و مرجان خارج مى‏شود.


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 11 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

لینارت نیلسون (Lennart Nilsson) دوازده سال از عمر خود را صرف تهیه تصاویری از رشد نوزاد درون رحم کرد. این تصاویر باورنکردنی با استفاده از دوربین های معمولی مجهز به لنز ماکرو و همچنین میکروسکوپ الکترونی گرفته شده است. در این تصاویر مراحل رشد نوزاد از ابتدای لقاح تا کامل شدن جنین و تبدیل به یک نوزاد را می بینیم.
 

نحوه بوجود امدن خودتان را ببینید...
 

اسپرم در لوله فالوپ (لوله شیپور رحمی) 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 21 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

ابتکار یک دانشمند ژاپنی: ساخت همبرگر از فضولات انسانی!
www.sohagroup.com



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 19 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

برای عضویت در بزرگترین گروه ایران اینجا کلیک کنید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 14 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

 

جلوگیری از انحرافات جنسی فرزند
 
بسیاری از انحرافات جنسی فرزندمان ، از رفتارهای ما سرچشمه می گیرد . شاید والدین خواهان انحراف فرزند خود نباشند ولی اگر مراقبت های لازم را در سنین کودکی نکنند ،در سنین نوجوانی وگاهی قبل از آن موجب انحرافات جنسی فرزند شان می شود . برای آن که فرزند مان ار این انحرافات محفوظ بمانند والدین باید به نکات زیر توجه کنند.


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

بی شک باید  سمبولیسم و نماد گرایی را جز لاینفک جریان فراماسونری دانست جریانی که موجودیت آن بیش از هر تمدن دیگری با پاگانیسم مصر باستان گره خورده است . که قبلا در مقاله ای دیگر با عنوان "نماد های ماسونی مصر باستان" مفصل به آن پرداختم .

اصولا صحبت از نماد گرایی ماسونی نه در این مجال بلکه خود فرصتی مفصل می طلبد اما آنچه قصد دارم در این جستار به آن بپردازم صرفا نماد گرایی این جریان در دلار آمریکاست که به طرز شگفت انگیزی گویا مرامنامه و مانیفست یهودی– فراماسونری  آنهاست تا وسیله ای برای داد و ستد.

ششم ژوئيه سال 1785كنگره آمريكا ( که در آن زمان، تنها يك مجلس بود) به اتفاق آراء دلار«« Dollar  را واحد پول آن كشور قرار داد.

 پيش از استقلال ايالات متحده یعنی در 4 ژوئیه 1776 ، پول انگلستان (ليره) در 13 مهاجر نشين انگليسي آمريكاي شمالي رايج بود.

 در جريان انقلاب، آمريكائيان سكه نقره اي اسپانيا به نام «دلار» را كه در مكزيك رايج بود وسيله داد و ستد قرار داده دادند و به همين دليل نام پول ملي خود را «دلار» گذاشتند.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 19 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

http://dl.clip2ni.com/2011/ax/681bdd488bca0e47621ffaaf509212e4.jpg



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین



 

قورباغه پدر هر شب تخم‌ها را در آغوش می‌گیرد. وظیفه حمایت از تخم‌ها در برابر شکارچیان کوچک مانند حشرات به عهده اوست و مدام آن‌ها را مرطوب نگه می‌دارد.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 7 / 4 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین


 

 

به تصاویر دقت کنید:
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 6 / 4 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

بعضی از دوستان به کتابها و دستوراتی بر میخورند که اسامی موکلات و اجنه و ابلسی در اونها هست برای همین سعی کردم بصورت خیلی مختصر بعضی از اسامی انها رو براتون بذارم تا بدونید که چه اسمی دارند 
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 19 / 2 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

مقدمه


در طول حیات هر انسانی موقعیتهایی وجود دارد که نقطه عطفی در زندگی او به شمار می آیند و چه زیباست که این نقطه عطف به سمت آگاهی و کمال باشد. قدم گذاردن در وادی ناشناخته و رسیدن به دانش و آگاهی شاید یکی از بزرگترین نقاط عطف در زندگی من بوده باشد. من هم مثل بسیاری از افراد، شناختم از جن تنها در گفته ها و شنیده هایی خلاصه می شد که بیشتر به افسانه و قصه نزدیک بودند تا واقعیت، ولی امروزه پس از ماهها تحقیق و مطالعه به این باور رسیده ام که جن یک افسانه و خرافه نیست، ?جن یک واقعیت مسلم است?.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 26 / 11 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین
 

ماجراي يك گرسنگي 70 ساله

 ادعاي پرالاد جاني 82 ساله ، تيتر يك اكثر خبرگزاري هاي مطرح دنيا را به خود اختصاص داده است. اين جوكي هندي ادعا مي كند كه در 70 سال گذشته نه چيزي خورده و نه حتي يك قطره مايعات نوشيده است. پزشكان بيمارستان ارتش هند، جاني را براي بررسي صحت ادعايش ... پرالاد جاني
به مدت دو هفته ، به صورت شبانه روزي تحت نظر گرفتند و در كمال تعجب مشاهده كردند كه وي اين دو هفته را بدون صرف هرگونه ماده غذايي يا نوشيدني در كمال سلامت به پايان برد.
دكتر مايكل ون روين پزشك متخصص طب اورژانس بيمارستان هاروارد ، مدير فعاليت هاي انساندوستانه هاروارد كه مطالعات زيادي روي آوارگاني كه مدت ها بدون آب و غذا بوده اند انجام داده در اين باره مي گويد: اين پديده باور نكردني است. يك انسان، بسته به شرايط آب و هوايي مي تواند حداكثر 5 تا 6 روز بدون آب به زندگي ادامه دهد . گاهي در شرايط خيلي خاص امكان ادامه زندگي بدون آب به مدت يك يا دو روز بيشتر نيز هست . البته در مورد غذا اين زمان طولاني تر است به طوريكه يك انسان به شرط دريافت مايعات حاوي ويتامين ها و الكتروليت ها قادر خواهد بود تا سه ماه بدون صرف غذا به زندگي ادامه دهد.
                         پزشكان در حال معاينه پرالاد
البته بابي ساندز از مبارزان ارتش جمهوري خواه ايرلند كه به دليل حمل اسلحه زنداني شده بود در سال 1981 دست به اعتصاب غذا زد ولي بعد از تحمل 66 روز گرسنگي ، درگذشت. گاندي نيز در سال 1932 دست به يك اعتصاب غذاي 21 روزه زد.
اما ماجرا در مورد اين جوكي كمي فرق مي كند. او طي اين مدت به طور كامل محروم از آب نبوده. او هر روز براي شستن دهان مقداري آب در گلو قرقره مي كرده و هر چند روز يك بار نيز دوش مي گرفته و مسلما از اين طريق به هر حال مقداري آب وارد بدنش مي شده.
دكتر ون روين سپس با شوخ طبعي خاصي اضافه مي كند : براي اين جوكي آب زير كاه ذخيره كردن مقدار زيادي آب بعد از هر استحمام در ريش انبوهش اصلا كار دشواري نيست.
وي مي افزايد به هر حال ادامه زندگي بدون آب يك امر غير ممكن است. در واقع در چنين حالتي بدن به جاي متابوليزه كردن قند و گليكوژن كه منابع اصلي انرژي بدن هستند ، شروع به تجزيه منابع چربي مي كند . و اين امر در نهايت به تخريب بافت عضلاني منجر مي شود. بدون غذا ساختار شيميايي بدن به هم مي ريزد. در واقع بدن انسان در شرايط سوء تغذيه طولاني مدت شروع به برداشت از منابع موجود در بافت هاي حياتي مي كند كه اين امر به نارسايي كبد ، قلب ، ساير ارگان هاي حياتي و در نهايت فروپاشي منتهي خواهد شد.
البته در اين مورد خاص ، جاني قبل از رسيدن به اين مراحل به دليل نرسيدن آب بارها خواهد مرد. در واقع سيستم قلبي و عروقي وي به دليل فقدان آب از كار مي افتد. هر آدم روزانه يك تا دو ليتر اب فقط از طريق تنفس از بدن دفع مي كند. ضمن اينكه غليظ شدن خون، فشار زيادي به سيستم قلب و عروق خواهد آورد. به علاوه حتي اگر قلب و عروق بتوانند از اين ماجرا سالم بگذرند نارسايي كليه ها عارضه مرگباري است كه به هنگام نرسيدن اب فرد را از پا در خواهد آورد. وضعيت آدم بدون آب دقيقا مثل يك حبه انگور است كه در اثر نرسيدن آب به يك دانه كشمش تبديل مي شود.


ادامه مطلب...
تاریخ: 29 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین
برداشت از وبلاگ حقیقت پشت پرده – 2010/10/22
شی ء سیگاری شکل عظیمی به روشنی در حال حرکت در لبه یکی از حلقه های زحل در حال حرکت است
 



ادامه مطلب...
تاریخ: 22 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

اين مقاله يك تحقيق ديني و علمي يا هرچيزي از اين دست نيست .گردآوري و ترجمه بعضي اطلاعات و افكارو تحقيقات … درباره نقش زيبا و تاريخي فروهر ميباشد كه سعي شده از منابع خارجي وايراني  معتبر در اين باره استفاده شود و اگر كمي پراكنده بنظر ميرسد بخاطر حجم زياد مطالب بوده كه سعي شده ، اهم آن به حضور سروران عزيز تقديم گردد.

با تشکر از دنیای اسرار آمیز

رامتین عزیزم

http://ufolove.wordpress.com



ادامه مطلب...
تاریخ: 22 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین
كشف جنازه مومیایی گونه انسان كوتوله ‌

1384/08/03
10-25-2005
12:33:30
8408-00908: کد خبر


 

 


كشف جنازه مومیایی  موجودات کوتوله عجیب در شهداد کرمان



ادامه مطلب...
تاریخ: 15 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

تصاویر زیر مربوط به ۵ عضو (۴ خواهر و یک برادر) یک خانواده کرد ترکیه ای می باشد که از بدو تولد بر روی ۴ دست و پا راه میروند. سن این ۵ نفر ۱۸ تا ۳۴ سال می باشد. برخی از دانشمندان نارسایی مغزی را دلیل ۴ دست و پا راه رفتن این خانواده می دانند. بنا بر نظر برخی از محققان این رفتار بیشتر به یک تکامل معکوس می ماند تا یک نارسایی مغزی. آنها امید وارند که از این طریق بتوانند نکات مبهم تکامل انسانی را دریابند

خانواده عجیب




تاریخ: 11 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

درخت اعجازآمیز

به گزارش خبرگزاری کلمبیا این درخت در اعماق آمریکای جنوبی و در اعماق جنگل آمازون کشف شده اما چندین سال خبر آن تحت نفوذ آژانسهای امنیتی غربی به جایی مخابره نشد اما سرانجام دو محقق ماجراجو توانستند از سد حصار استحفاظی آنجا عبور کرده و از درخت مذبور عکسبرداری کنند و خبر آن را در جراید منتشر نمایند. نیمی از این درخت در هوا معلق و بر روی تنۀ آن نام الله منقوش است. دو محقق نام برده بعد از دیدن این معجزه مسلمان شدند



ادامه مطلب...
تاریخ: 11 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

عکس‌ها‌یی که پس از مرگ گرفته شدند!! (+18)

چیزی که بیشتر از همه توجه مرا جلب کرد وجود فرد زنده ای است که در کنار مرده ژست گرفته است. این فرد باید ساکت و بدون هیچ احساس و تغییر در صورتش ژست می‌گرفت. که با دقت در دو عکس پایینی می‌توانیم...



ادامه مطلب...
تاریخ: 10 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین
بنابر تعریف دانشنامۀ بریتانیکا، استیگماتا پدیدۀ بسیار نادری است که در برخی قدیسین مسیحیت دیده شده است. در حالت استیگماتا زخمهایی مشابه زخمهایی که موقع به صلیب کشیدن مسیح در وی بوجود آمده بوده است، بدیون هیچ آسیب بیرونی، خودبخود و ناگهانی روی بدن شخص ظاهر می شود. اولین مورد ثبت شده در این مورد مربوط به فرانسیس آسیزی قدیس (St. Francis of Assisi) است.



ادامه مطلب...
تاریخ: 10 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

Rampa

سه شنبه لوبسانگ رامپا ( 8 آوریل 1910 – 25 ژانویه 1981) نویسنده ای بود که ادعا می کرد قبل از زندگی اش در کالبد مردی انگلیسی, راهبی در تبت بوده است. Cyril Henry Hoskin خود را به عنوان میزبان روح سه شنبه لوبسانگ رامپا معرفی کرد, اسمی که برای اولین بار در کتاب چشم سوم (1956) ذکر گردید.



ادامه مطلب...
تاریخ: 9 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

گروه اینترنتی ایران الایو | iranalive.ir 




ادامه مطلب...
تاریخ: 5 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

مخروط ِ موهوم

قسمت اول

http://www.mysteriousworld.com/Content/Images/Journal/2003/Summer/Giants/GiantElongatedSkull.jpg

نوشته:

Myosote -19/Oct/2010

در مقاله ی پیش روی،سعی داریم با استفاده از منطق علمی،شواهد موجود و با اندکی کمک گیری از قوه ی تجسم خود، تصویری حداقل هولوگرافیک از موجوداتی تحت عنوان Anunaki به دست بیاوریم



ادامه مطلب...
تاریخ: 3 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

یسک های سنگی  دروپا (Dropa )

در پی جستجو بشریت درخصوص یافتن ریشه ها و آثار ماورائی در زمین از جمله منجر به پیدا شدن اشیاء مرموزی در تبت گردیده که بنام سنگهای دروپا تبت مشهور هستند.



ادامه مطلب...
تاریخ: 3 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

تاریخچه راشیبا

در آغاز یک سری از حوادث تعجب برانگیز باعث تولد راشیبا شد .
همه چیز از آنجا شروع شد که مایکل به عنوان یکی از بازیکنان اصلی در سال 1982 در دامنه کوههای
Barrier واقع در Broken Hill الهامی را دریافت کرد .در سال 1991 مایکل به همراه خانواده اش به مکانی که در الهامش گفته شده بود ، نقل مکان کردند . در سال 1998 با زوجی که از اینگلیس به آدلایت آمده بودند ، آشنا شدند . آنها مراسم روحانی ( ارتباط با انرژی خداوندی ) را که از طرف یک روح توضیح داده شده بود را انجام دادند . بعدا به آنها الهام شد در سال 1998 جهت انجام دادن مجدد این مراسم به منطقه ای واقع در استرالیا بروند . اول به آدلایت رفتند سپس برای رفتن به آن منطقه از استرالیا برنامه ریزی کردند ، فقط در تاریخی که باید در آنجا می بودند ، نتوانستند برسند . روح به آنها گفت ناراحت نباشید . فردی شما را به خانه خود دعوت خواهد کرد و شما باید به آنجا بروید .

http://www.rasheebaofficialsite.com/May02Workshop03.jpg



ادامه مطلب...
تاریخ: 24 / 7 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

برداشت رسمی از رویداد رازول این میباشد که هیچگونه سفینه بیگانه ای بر روی زمین سقوط نکرده است.اما شواهد انباشته شده حاکی ازچیزهایی با منشا ناشناخته میباشد که پایین آمده و پس از پیدا شدن به دلیل تکنولوزی باورنکردنی مورد بهره برداری قرار گرفته اند.

http://www.exopolitics.org/images/Exo-com-52--Roswell-Crash.jpg

مشهورترین شاهد سقوط رازول یک سرهنگ بازنشسته به نام فیلیپ کورسو است . او در کتاب شگفت انگیزش با عنوان  روز بعد از رازول  توضیح میدهد که در سال 1961 دستوری از ژنرال ترودو که آن زمان مسوول تحقیقات -رویدادها و تکنولوژی ارتش بود دریافت کرد مبنی بر انتقال محرمانه لاشه باقیمانده واقعه  رازول به آزمایشگاه Monsanto، bell ، IBM و تعداد محدودی کمپانی دیگر.



ادامه مطلب...
تاریخ: 24 / 7 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

پروژه Montauk سفری در زمان ( قسمت دوم :مصاحبه ها )

نویسنده مقاله و سری کتابهای مونتاک : پیتر مون

ترجمه / ویرایش / گرافیک تصویری : فرهاد سدادی

( کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی ،” گرایش روابط عمومی “، مترجم و پژوهشگر  )

آدرس الکترونیکی : fsat_2012@yahoo.com

انتخاب لینک و مطلب : رامتین

لینک منبع مطلب: http://www.alienshift.com/id33.html

تاریخ ترجمه ویرایش نهایی (قسمت دوم) : 11 مهر 1389خورشیدی

استفاده از این مطلب با درج منبع www.ufolove.wordpress.com آزاد است .



ادامه مطلب...
تاریخ: 19 / 7 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

تصویر منتشر شده از دو قمر سیاره زحل برای ناسا دردسرساز شده زیرا برخی از افراد معتقد به وجود بیگانگان فضایی با مشاهده تغییرات گرافیکی عجیبی که در این تصویر اعمال شده، ناسا را متهم به پنهان کردن وجود سیاره ای شبه زمینی کرده اند.

به گزارش مهر، نظریه پردازان فرضیه بیگانگان فضایی مدرکی به دست آورده اند که می توانند بر اساس آن ناسا را متهم کنند در حال پنهان کردن این تصور بزرگ است: ما در جهان تنها نیستیم!

تصاویر ویدئویی که به تازگی بر روی وب سایت یوتیوب منتشر شده تصویری از قمرهای سیاره زحل، دیون و تایتان را نشان می دهد که توسط مدارگرد کاسینی سازمان ناسا به ثبت رسیده است. نکته ای که در این تصویر می تواند به ضرر ناسا تمام شود این است که این تصویر قبل از افزوده شدن به وب سایت تصویر روز ناسا، دستکاری دیجیتالی شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: 19 / 7 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

چند وقتي است كه از سايت ها ، وبلاگ ها ، خبرگزاري ها و حتي عنوان خيلي از فيلم ها كه بازديد مي كنيم نكته اي كه بيش از همه ديدگان را نوازش مي دهد داغ شدن بحث منجي است .

البته در كل ملل بخواهيم حساب كنيم اين امور هنگام نزديك شدن به سال 2000 به اوج خود رسيد و اكثر قريب به اتفاق مذاهب جهان منتظر پديده اي بودند كه هر دو هزار سال يك بار رخ مي دهد . همه منتظر منجي آخر الزمان بودند . . .

گروهي در بيت المقدس آماده ي استقبال از مسيح شدند و  وهابيون در مكه دوربين هايي كار گذاشتند كه با ديدن پديده ظهور جسارتي كنند ( زهی خیال باطل امام ما فرزند علي خيبر شكن است ).

در اين ميان خودكشي عده اي در سئول به خاطر نيامدن منجي خبرساز شد !‌!‌!


پديده اي به نام ستاره دنباله دار كه هر 2000 سال يكبار مشاهده مي شود كه در پي آن اتفاق عظيمي رخ مي دهد (اگه يادتون باشه در فيلم مريم مقدس نيز اين پديده ذكر شد و مسيح متولد شد ) اينك رخ داده است !!!!

http://www.ngdir.ir/sitelinks/kids/Image/astronomy-farsi/Meteor3.jpg



ادامه مطلب...
تاریخ: 13 / 7 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

** ارابه های آسمانی بر فراز هندوستان **


بر اساس مشاهدات و تحقیقان انجام شده ، در ماقبل تاریخ پدیده هایی وجود داشته که وقوع آنها طبق تصورات رایج و مرسوم ، غیر ممکن محسوب می شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: 13 / 7 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

باکره ی سیاه ، ایزیس(الهه ی حاصلخیزی مصر)

همان طور که می دانید هر چیزی در واقعیت ، دارای دو قطب و یا جنبه ی مثبت و منفی می باشد؛ تندیس مونث ایسیس نیز همین گونه است.همه ی روح ها یک قسمت که در نور و روشنایی است و یک قسمت که در تاریکی فرو رفته است را در بر می گیرند.بنا براین از این مسئله می توان سه بعد عشق ، وحشت و نفرت را توجیه کرد و نتیجه گرفت.



ادامه مطلب...
تاریخ: 13 / 7 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

کودکان و بزرگسالان ایندیگو (INDIGO) و کریستال (CRYSTAL) چه کسانی هستند؟

اصطلاح “کودک ایندیگو” توسط نانسی آن تیپ (Nancy Ann Tappe) در دهه ی 1970 مطرح شد. او یک فراروانشناس و به گفته ی خود سایکیک و دارای جابجایی حسی (synesthete) است. در سال 1982 کتابی را تحت عنوان “Understanding Your Life Through Color” منتشر کرد که این اصطلاح را توصیف می کرد. او نخستین کسی بود که در اواسط دهه ی 1960 متوجه شد بسیاری از کودکان، با هاله ای مرکب از رنگهای “نیلی” (ایندیگو) و بنفش متولد می شوند.

Indigo



ادامه مطلب...
تاریخ: 13 / 7 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

معما در یک پکیج مرموز پر از سوال پیچیده شده، جستجو در باستان عالم آتلانتیوم. علم این را کشف کرد که آثار تصنعی و رابطه آن با امپراطوری پیشرفته باستان از 15000 الی 50000 سال پیش وجود داشت، اینها چه کسانی بودند؟  آنها نسبت به سیستم دور ستاره ای چقدر دور بودند؟  تمام این سوالات شاید برای عده ای خیلی سخت برای به کار بردن باشد.  بنشینید و با خود به آتلانتیوم فکر کنید و نظر خود را بدهید.

تمدن 6500 ساله سومریان نوشتن را اختراع کرد که الفبای آن شامل صدها حرف بود. آنها به منظور اضافه کردن تصویربه مدارک خود مهرهای استوانه ای را اختراع کردند. تئوری های زیادی در مورد نحوه ساخت این مهرهای استوانه ای ميباشد، اما کسی واقعا نمی داند.

[Cylinder_seal.jpg]



ادامه مطلب...
تاریخ: 5 / 7 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

ادوارد الکساندر کراولی (به انگلیسی : Edward Alexander Crowley ) معروف به آلیستر کراولی (به انگلیسی : Aleister Crowley ) ، غیب‌گو ، عارف و جادوگر مراسمی و مشهور به خاطر کشف آیین تلما ؛ در ۱۲ اکتبر ۱۸۷۵ در انگلستان به دنیا آمد. همچنین او به خاطر نوشته‌های جادویی‌اش به‌ویژه کتاب شریعت (به انگلیسی : The Book of the Law ) ، متن اصلی و مقدس آیین تلما ، شناخته شده است.

پرونده:Aleister Crowley 1.png



ادامه مطلب...
تاریخ: 3 / 7 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

پروژه Montauk سفری در زمان ( قسمت اول : مروری بر مونتاک)

نویسنده مقاله و سری کتابهای مونتاک : پیتر مون

ترجمه / ویرایش / گرافیک تصویری : فرهاد سدادی

( کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی ،” گرایش روابط عمومی “، مترجم و پژوهشگر  )

آدرس الکترونیکی : fsat_2012@yahoo.com

انتخاب لینک و مطلب : رامتین

لینک منبع مطلب: http://www.alienshift.com/id33.html

تاریخ ترجمه ویرایش نهایی : 27 شهریور 1389 خورشیدی



ادامه مطلب...
تاریخ: 3 / 7 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

 

کره ماه که تنها قمر طبیعی زمین است، که پوشیده از سنگ بوده و قطرش یک چهارم قطر زمین می‌باشد. ماه ، نوری از خود ندارد اما نور خورشید را منعکس کرده و قابل رویت می‌شود. کره ماه پوشیده از غبار بوده ، آب و حیات در آن یافت نمی‌شوند. بخاطر جاذبه بسیار ضعیفش نمی‌تواند ذرات گاز را نگه دارد و بنابراین فاقد جو است. در سطح ماه هزاران گودال شهاب سنگی وجود دارند که گدازه آتشفشانی در بعضی از این گودالهای بزرگ تراوش کرده و باعث تشکیل دریا (ماریا) در سطح ماه شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: 30 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

مایاها قومی بودند که چند هزار سال پیش تو مناطقآمریکای مرکزی زندگی می کردند، البته الان هم از قوم اونها بازماندگانیوجود دارن. حتما معبد زیر رو که متعلق به مایا هست رو دیدید:


ادامه مطلب...
تاریخ: 30 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

img/daneshnameh_up/2/29/p28.jpg




احتمالاً جرم ، شعاع درخشندگی خورشید از چند میلیارد سال پیش تغییر محسوسی نکرده‌اند. ولی سطح خورشید تعداد زیادی پدیده‌های زودگذر و متغیر سریع را نشان می‌‌دهد. احتمالاً هیچ یک از پدیده‌های خورشیدی به اندازه لک‌های سیاهی که گاهگاه روی قرص خورشید ظاهر می‌‌شوند مورد مطالعه قرار نگرفته‌اند. لکهای خورشیدی معمولاً به صورت گروههایی متشکل از دو یا چند لک منفرد ظاهر می‌‌شوند که یک پیشرو (در جهت دوران خورشید) اغلب بزرگتر می‌‌باشد.

خورشید آنقدر داغ است که نمی‌‌تواند سطح جامدی داشته باشد و صفحه زردی که می‌‌بینیم در حقیقت بالاترین لایه گاز ملتهب است روی این لایه ، منطقه خنکی از گاز شفاف قرار گرفته است که رنگین سپهر نامیده می‌‌شود. عکسی که تحت شرایط دید بسیار خوبی گرفته شده باشد نشان می‌‌دهد که سطح خورشید را ظاهری خالدار یا حبابی شکل است. لکه‌های تیره که لکه‌های خورشیدی نامیده می‌‌شوند حتی در ایام باستان نیز مورد توجه و رصد بوده‌اند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 30 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

خورشید، گوی غول پیکر درخشانی در وسط منظومه شمسی و تامین کننده نور، گرما و انرژی های دیگر زمین است.

خورشید ، زندگی
خورشید ، زندگی


 

تهیه کننده : مجید مکاری
منبع : راسخون


ادامه مطلب...
تاریخ: 30 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین