اولین عکس هوائی از کربلا به دستور ناصرالدین شاه

حضرت آدم و كربلادر مصيبت حضرت سيّد الشهداء(ع ) بنا بر روايات مختلف آنچه به چشم ديده ، و ديده نمى شود گريسته اند. در جريان هبوط حضرت آدم عليه السلام مى باشد كه آن حضرت پس از ترك اولى كه در بهشت انجام داد از بهشت رانده و بر زمين فرستاده شد، محل هبوط آدم عليه السلام در مكّه معظّمه بوده است و در روايات مى باشد كه حضرت آدم عليه السلام بخاطر آن گناه يا ترك اولى بسيار گريست و از گناه خود توبه كرد. و همچنين مفارقت از همسرش حوّا نيز به غصّه او افزوده بود، بنابراين حضرت آدم عليه السلام بر روى زمين حركت كرد و بيابانها و دشتها را زير پا گذاشت تا گذار حضرت آدم عليه السلام به سرزمين كربلاى پر بلا افتاد، كدام كربلا آن كربلايى كه تا حضرت سيّدالشهداء به آن سرزمين وارد شد و ديگر مركب او حركت ننمود بنابر روايات سه مركب عوض كردند ولى مركب حركت ننمود. خلاصه آنكه حضرت آدم وقتى به آن سرزمين رسيد، ملاحظه كرد كه گرد غم و غبار، ناراحتى وهمّ و غم در وجودش پديدار شد و قلبش به تنگ آمد، تا رسيد به آنجايى كه شمع فروزان پيامبر (ص ) خاموش گشته بود، يعنى تا به قتلگاه حضرت سيّد الشهداء (ع ) رسيد، قدمش به سنگى برخورد كرد و افتاد - و بر اثر اصابت سرش به زمين - خون از سر حضرت آدم جارى شد، حضرت آدم عليه السلام ناراحت شد و سر به آسمان برداشت كه ، بار الها آيا گناه تازه اى مرتكب شده ام كه مرا اينگونه مجازات مى كنى ؟ خدايا من تمام عالم را گشتم و چنين بلائى بر سرم وارد نشد، حال آنكه در اينجا چنين عقوبت مى شوم ! از جانب پروردگار عالم ندا آمد كه اى آدم از جانب تو گناهى سر نزده است لكن اين همانجايى است كه :




تاریخ: چهار شنبه 1 / 10 / 1393برچسب:,
ارسال توسط امین

از آیات قرآن برمى‏آید، شیاطین به آسمانها مى‏رفتند و استراق سمع مى‏کردند و مطالبى را که در میان فرشتگان منعکس بود احیانا به دوستان خود منتقل مى‏ساختند، اما با تولد پیامبر اسلام

(ص) استراق سمع به کلى قطع شد.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 4 / 9 / 1393برچسب:,
ارسال توسط امین

عکس: طوفان تهران را با خود برد!

http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=c61351df56825b1b67a0d4e116e14622

برای دیدن فیلم روی لینک کلید کنید




تاریخ: شنبه 13 / 3 / 1393برچسب:,
ارسال توسط امین

عکس این پیرزن در صفحات و شبکه های اجتماعی بار ها به اشتراک گذاشته شده است و کاملاً سوژه روز شده است دیدن بازی‌ های المپیک زمستانی سوچی لذت بسیاری دارد و مطمئناً هر کسی که در ورزشگاه حاضر می‌شود دوست دارد از این لحظات بیاد ماندنی عکس بگیرد. این دقیقاً همان کاری است که این پیرزن روسی در ورزشگاه انجام می‌دهد، اما به نظر می‌رسد باید کمی مهارت‌های عکاسی‌اش را بالا ببرد این خانم روسی در تلاش است تا بین وقت استراحت از یکی از بازیکنان هاکی روی یخ عکس بگیرد، اما دوربین را برعکس گرفته است.

DorinWwW.KamYab.IR  اقدام این پیرزن سوژه جهانی شد + عکس




تاریخ: سه شنبه 21 / 2 / 1393برچسب:,
ارسال توسط امین

 

نام پودمان نام كتاب تعداد سوال                  قيمت
دروس عمومي انديشه اسلامي2    160            ريال     50,000
دروس عمومي تاريخ تحليلي صدر اسلام    160            ريال     50,000
دروس عمومي درآمد تحليلي بر انقلاب اسلامي ايران    164            ريال     50,000
دروس عمومي تفسير قران كريم آیات برگزیده    160            ريال     50,000
تعلیم و تربیت در خانواده فنون يادگيري پايدار    246             ريال    80,000
تعلیم و تربیت در خانواده تربیت جنسی فرزندان    168             ريال    80,000
تعلیم و تربیت در خانواده تعلیم و تربیت خانواده در اسلام    260            ريال     80,000
تعلیم و تربیت در خانواده خودسازی معنوی و ارتباطات   200            ريال     80,000

جهت اطلاعات بیشتر با شماره همراه ۰۹۱۲۶۹۹۵۷۱۵ تماس بگیرید.

جهت  دريافت نمونه سوالات تعلیم و تربیت خانواده در اسلام ، خودسازی معنوی و ارتباطات ، فنون يادگيري پايدار و تربیت جنسی فرزندان كارشناسي مديريت خانواده به آدرس http://farasatif.loxblog.com/ يا http://farasatif.blogfa.com/ سر بزنيد




تاریخ: پنج شنبه 18 / 2 / 1393برچسب:,
ارسال توسط امین
نام پودمان نام كتاب تعداد سوال قيمت دروس عمومي انديشه اسلامي2 160 ريال 50,000 دروس عمومي تاريخ تحليلي صدر اسلام 160 ريال 50,000 دروس عمومي درآمد تحليلي بر انقلاب اسلامي ايران 164 ريال 50,000 دروس عمومي تفسير قران كريم آیات برگزیده 160 ريال 50,000 تعلیم و تربیت در خانواده فنون يادگيري پايدار 246 ريال 80,000 تعلیم و تربیت در خانواده تربیت جنسی فرزندان 168 ريال 60,000 تعلیم و تربیت در خانواده تعلیم و تربیت خانواده در اسلام 260 ريال 80,000 تعلیم و تربیت در خانواده خودسازی معنوی و ارتباطات 200 ريال 80,000 جهت اطلاعات بیشتر با شماره همراه ۰۹۱۲۶۹۹۵۷۱۵ تماس بگیرید. يا به لينك زير برويد http://farasatif.loxblog.com


تاریخ: جمعه 17 / 2 / 1393برچسب:,
ارسال توسط امین

زَقّوم نام درختی است که به گفته قرآن در قعر آتش جهنم رشد می‌کند. بر این درخت میوه‌ای می‌روید که غذای جهنمیان است. در سه جای قرآن و به طور مشخص در آیه ۶۲ سوره الصافات، در آیه ۴۳ سوره الدخان و آیه ۵۲ سوره الواقعه، از کلمه زقوم یا درخت زقوم استفاده شده است. میوه های این درخت به شکل سرهای شیاطین می باشند که دوزخیان از آن ها می خورند و در دل آن ها همچون فلز گداخته قلیان می کند و در پی آن آب جوش می نوشند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 5 / 12 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین

با آثار و مدارک گرانبهایی که در بسیاری از نقاط ایران زمین هنوز موجود است، به جرأت می توان ایرانیان را از اولین گرافیست هایی نامید که از طرح ها و نمادهایی با معنا و مفهوم گرافیک حرفه ای و مدرن امروزی بهره می بردند.
یکی از اولین این آرم ها (به معنای امروزی) نماد (Fravahar) یا آرم زرتشتیان می باشد.

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 / 9 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین

زائل و نابود کردن چیزی که بر آن عاشقیم چقدر ساده است! چه زود یک مانع در بین می نشیند و حجاب عشق می گردد: یک کلمه، یک ژست، یک لبخند! عادات، خلق و خوها و تمایلات خاص ما بر هستی مان سایه می افکند و آنچه را باطراوت است و روشن مبدل به تیرگی و ملامت می نماید.

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 / 9 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین

کاملاً واضح بود که مردی است هوشمند، فعال و معتاد به مطالعه ی چند کتاب منتخب. اگر چه ازدواج کرده ولی مرد زناشویی نیست. خود را یک ایده آلیست و خدمتگزار جامعه می نامید. به دلایل سیاسی مدتی در زندان بوده و دوستان زیادی داشت. نه در بند نام برای شخص خودش بود نه برای حزبش. می گفت این واقعیت را تشخیص داده که جستجوی نام و شهرت برای خود و برای حزب فرق نمی کند،



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 / 9 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین



فروشگاه بزرگی در پاریس، توسط یک سایت دوست یابی افتتاح شده که ویژه زنان مجرد است. با گشایش این مغازه دیگر زنان مجرد نیاز به دوست‌شدن با مردان در خیابان‌ها یا محل‌های دیگری ندارند، بلکه مردانی در ویترین‌های اين فروشگاه وجود دارند که می‌توانند آنها را پسندیده و بخرند! 

مردانی که می‌خواهند در این
فروشگاه به فروش برسند باید در سایت این فروشگاه نام بنويسند و به عضویت فروشگاه درآیند. در این فروشگاه مشخصات و بهای هزاران عضو این فروشگاه در اختیار دختران مجرد قرار داده می‌شود. 
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 / 9 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین

شهر تاریخی فنگهانگ در جنوب غربی چین در کوه پایه کوه و در کنار رودخانه توجیانگ واقع شده. این شهر به طرز عجیبی دست نخورده باقی مانده است. مردم این شهر دارای زبان محلی خاص خود هستند و فرهنگ های مخصوص به خود را دارند. چهره این شهر از قرن 17 هم تا به امروز هیچ تغییری نکرده است. در این شهر  میتوان بیش از 200 ساختمان تاریخی یافت.

 


 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 8 / 7 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین

 

در سال64 اولین بار امام خمینی(ره) در فتوایی تغییر جنسیت افراد مبتلا به اختلال هویت جنسی را بدون اشکال دانستند و بعد از آن بود که مریم خاتون ملک آرا به عنوان اولین ایرانی بعد از انقلاب تغییر جنسیت داد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 / 6 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین

 WWW.ASEMANIHA90.COM - گروه اینترنتی آسمانیها90



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 / 6 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین

اویری باورنکردنی از لاشه یک اژدها در پارس جنوبی + عکس

 
در تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۳۹۱ در محل سکوهای گازی پارس جنوبی لاشه موجودی عجیب الخلقه توسط پرسنل دریایی شناورهای مستقر در منطقه رویت شد که چند تصویر از این موجود به حضور تقدیم می گردد.
 
 اینجانب هیچ گونه نظری در رابطه با ماهیت موجود یاد شده ندارم و منتظر نظرات کارشناسی دوستان و خوانندگان هستم.
 
قابل توجه اینکه بوی تعفن بسیار عجیب این موجود تا شعاع چند صد متر قابل احساس بود.تصاویری باورنکردنی از لاشه یک اژدها در پارس جنوبی + عکس
 


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 6 / 5 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین
 یک دقیقه سکوت میکنم به احترام کسانی که از درد
بی کسی مردند……….
**********************************************************
 
 
ثروتمندان
همه ی آدمها برابرند.
اما ثروتمندان محترم ترند.!!!!!!
راستی تو نمیدونی چرا؟؟؟؟


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 25 / 3 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین

 



 
 
این تصویر واقعی‌ است و در هفته گذشته بحث‌های بسیار تندی را در شبکه‌های اجتماعی کشور‌های عمد‌تاً انگلیسی زبان داشته است. عکس یکی‌ از خاخام‌های یهودی را نشان می‌‌دهد که در هنگام پرواز در هواپیما خودش را با کیسهٔ پلاستیکی پوشانده است. ماجرا از آنجایی آغاز شد که خاخام اعظم یوسف شالوم ایلیاشیو گفته بود که هیچ یهودی نباید از بالای قبرستان عبور کند، بعد از آن نیز بر اساس اصول مذهبی‌ یهود (و البته احتمالاً قرائت‌های اولترا ارتودکس از آن) نشستن در کنار زنان موجب نا‌پاکی می‌‌شود، به این شکل بود مانند یک کالای مقدس مورد بسته بندی قرار گرفته تا پاک بماند. یکی‌ از شرکت‌های هواپیمایی گفته است که تقاضای پرواز به این شکل در سال‌های اخیر افزایش یافته و یکی‌ از همسفران این خاخام وکیوم شده گفته است که شرکت هوپیمایی پذیرفته بود برای این بسته انسانی‌ هیچ گونه فیلمی نشان ندهد که مبادا گناه دیگری از پشت کیسه پلاستیک مرتکب شود.
 
 




تاریخ: دو شنبه 25 / 3 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 25 / 3 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین

 

 



شاید ما به سرعت از بچگیمون دور شدیم

کوچیک که بودیم چه دلهای بزرگی داشتیم؛
حالا که بزرگیم با چه دلهای کوچیکی
کاش دلامون به بزرگی بچگی بود

کاش برای حرف زدن نیازی به صحبت کردن نداشتیم
کاش برای حرف زدن فقط نگاه کافی بود
کاش قلب ها در چهره بود


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 25 / 3 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net
 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 25 / 3 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین

چربی های شکم را در بهار آب کنید!
بسیاری از افراد دوست دارند بدانند چگونه می توان چربی های اضافه شکم را سوزاند. این چربی ها علاوه بر اینکه باعث زشتی اندام می شوند و سایز کمر افراد را بالا می برند، بسیار مضر و باعث بیماری نیز هستند.
این چربی ها هنگامی ایجاد می شوند که کورتیزول زیادی در بدن ترشح می شود. استرس یکی از دلایل افزایش ترشح کورتیزول است. هنگامی که این اتفاق رخ می دهد، کورتیزول ماهیچه های کم چرب (بافت هایی که چربی ها را می سوزانند)  را از بین می برد و درون شکم به صورت چربی اندوخته می شوند.
استرس را می توان با رژیم بد غذایی، بدتر هم کرد. به طوری که تحقیقات نشان داده اند استرس هایی که در نتیجه رژیم غذایی به وجود می آیند می تواند باعث افزایش کورتیزول و در نتیجه ایجاد چربی در ناحیه شکم شوند.برای آب کردن چربی های شکم خود 6 راهکار زیر را انجام دهید.
1.خواب
اگر شب ها تا دیر وقت کار می کنید، باید روند زندگی خود را تغییر دهید. وقتی چرخه  زیستی شما به هم می ریزد باعث می شود تا بیشتر غذا میل کنید. هنگامی که خیلی خسته هستید، بدنتان قرلین بیشتری تولید می کند که باعث ایجاد میل شدید به شکر و غذاهای چرب می شود. کمبود خواب نیز این هورمون را بیدار می کند. این مساله روی میزان ترشح کورتیزول تاثیر دارد و در انتها منجر به چاقی شکم شما می شود. در طول شبانه روز باید حداقل 7 ساعت در شب بخوابید تا اندام زیبایی داشته باشید.
2.ورزش های سبک
شاید یکهزار حرکت شکمی در شب باعث سفت شدن ماهیچه های شکم شوند اما با وجود یک لایه ضخیم چربی، هیچ گاه به نتیجه دلخواه نمی رسید. در کنار درازنشست هایی که انجام می دهید، تمریناتی نیز انجام دهید که دیگر ماهیچه های بدن شما را نیز درگیر کند و باعث فعالیت بیشتر سیستم قلبی و عروقی بدن شوند. به طور مثال، حرکت شنا بروید. این کار را 3  تا 4 بار با فاصله 30 ثانیه انجام دهید. پیاده روی مستمر در طول روز نیز می تواند به سوزاندن چربی های شکم کمک کند.
3.شکر، دشمن درجه یک
سوزاندن چربی های شکم 80 درصد به خوراک شما بستگی دارد. باید کالری کمتر و پروتئین بیشتر مصرف کنید. برای این منظور باید سبزیجات و حبوبات را جایگزین اسنک و غذاهای چرب کنید. به طور مثال، اگر به مصرف شکر تمایل زیاد دارید باید سعی کنید تا شیرهای کم چرب را با جایگزین انواع پرچرب کنید که مملو از شکر هستند. ترفند جالب دیگر نیز اضافه کردن دارچین به چای یا قهوه صبحگاهی است. این ادویه باعث کاهش قندخون می شود. دارچین همچنین باعث می شود تا برای مدت طولانی تری احساس سیری داشته باشید.
4.ویتامین C
هنگامی که تحت فشارهای عصبی زیادی قرار دارید، کورتیزول زیادی ترشح می کنید. ویتامین C باعث ایجاد تعادل در ترشح کورتیزول می شود. احتمالا شما نیز هنگام سرماخوردگی ویتامین سی مصرف می کنید. دلیل آن این است این ویتامین برای تولید carnitine لازم است. carnitine عنصری است که بدن با آن چربی ها را می سوزاند و انرژی تولید می کند. به این ترتیب، ویتامین سی باعث سوزاندن چربی های شکم می شود.
اگر استرس کاری زیاد، عادت غذایی بد و ذهن مشوش و پریشان دارید زیاد ویتامین C مصرف کنید. این ویتامین با تاثیرات منفی استرس مقابله می کند. میوه هایی همچون کیوی، کلم و فلفل ویتامین سی دارند. پرتقال را هم همه می دانیم که سرشار از ویتامین C است.
5.مصرف چربی
بله درست خواندید! با چربی چربی های خود را بسوزانید. همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، این شکر است که موجب چاقی می شود نه چربی. چربی های مفیدی همچون امگا سه موجود سالمون، آووکادو و آجیل بسیار هم برای بدن مفید هستند. این خوراکی های مملو از مواد غذایی مفید هستند که شما را سرحال نگه می دارند.
6.آرام نفس کشیدن
این ساده ترین کار است که می توانید هنگام انجام کارهای دیگر نیز آن را انجام دهید. هر زمان احساس عصبی بودن داشتید به تنفس خود توجه کنید. بیشتر مردم زیر فشارهای عصبی نفس های کوتاه یا کم عمق می شکند. هنگامی که روی نفس های خود تمرکز کردید، شکم خود را شل کنید و خیلی آرام و عمیق نفس بکشید. اگر بیشتر روی بازدم آرام تمرکز کنید بسیار بهتر از دم آرام است. در طول هر بازدم می توانید به خود بگویید «آرام باش». این کار بسیار ساده به نظر می رسد، اما موثر است.

چربی های شکم را در بهار آب کنید!
بسیاری از افراد دوست دارند بدانند چگونه می توان چربی های اضافه شکم را سوزاند. این چربی ها علاوه بر اینکه باعث زشتی اندام می شوند و سایز کمر افراد را بالا می برند، بسیار مضر و باعث بیماری نیز هستند.
این چربی ها هنگامی ایجاد می شوند که کورتیزول زیادی در بدن ترشح می شود. استرس یکی از دلایل افزایش ترشح کورتیزول است. هنگامی که این اتفاق رخ می دهد، کورتیزول ماهیچه های کم چرب (بافت هایی که چربی ها را می سوزانند) را از بین می برد و درون شکم به صورت چربی اندوخته می شوند.
استرس را می توان با رژیم بد غذایی، بدتر هم کرد. به طوری که تحقیقات نشان داده اند استرس هایی که در نتیجه رژیم غذایی به وجود می آیند می تواند باعث افزایش کورتیزول و در نتیجه ایجاد چربی در ناحیه شکم شوند.برای آب کردن چربی های شکم خود 6 راهکار زیر را انجام دهید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 16 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین
ارسال توسط امین

 

سلام به همیه دوستان

سال خوبی برای همتون آرزو میکنم

منو هم دعا کنید




تاریخ: چهار شنبه 28 / 12 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

مرد نورانی" در مسجد النبی..

انتشار خبر و تصویر حضور یک مرد نورانی با لباس عربی در مسجد النبی به داغ ترین موضوع سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی 
و حتی مطبوعات سعودی تبدیل شد



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 13 / 12 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

S A L I  J O O N

هویج حلقه شده شبیه چشم انسان است. مردمک و عنبیه و خط نوری که به چشم میرسد درست مانند چشم انسان میباشد. تحقیقات نشان میدهد که مصرف هویج باعث افزایش جریان خون در عملکرد چشم میشود.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 3 / 11 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین



 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 3 / 11 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین
یک زن خانه دار به خاطر نقاشی دیواری بزرگی که با مداد طراحی کرده برنده جایزه ای ۲۰۰ هزار دلاری شد. او معلم هنر در مدرسه ابتدایی نیز هست و از زمان تولد دخترش روی این نقاشی کار کرده است. وی در مصاحبه اش اعلام کرده "من به یک هدف احتیاج داشتم و دوست داشتم یک جایزه هنری را تجربه کنم"
 



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 1 / 11 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین
 
sharifboss2.jpg
رئیس دانشگاه صنعتی شریف دکتر رضا روستا آزاد در مراسم بزرگداشت شهید حسن تهرانی مقدم، با اشاره به سوالی که از وی در خصوص بزرگترین آرزوهایش در هفته هوافضا پرسیده شد، خاطر نشان کرد: در پاسخ به این پرسش پاسخ دادم که از بزرگترین آرزوهای من برگزاری نماز جماعت در یکی از کرات آسمانی است. در این آرزو هم توسعه فناوری هست و هم توسعه معنویات.
حالا از موضوع ریاست یکی از بهترین دانشگاه های ایران و پاچه خواری ایشون بگذریم
 
خدایا ما رو با کیا کردی هفتاد و پنج میلیون نفر
 
حتی اندازه رضازاده هم بلد نیست چطوری باید پاچه خواری کنه ... بابا تو رئیس دانشگاه شریفی آخه مثلا



تاریخ: سه شنبه 1 / 11 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

 

 


 

جک لندن گفته است، «درست‌ترین عملکرد انسان زندگی کردن است، نه وجود داشتن.» خیلی وقت‌ها اجازه می‌دهیم زندگی هر طور که دوست دارد بگذرد، هرچه که برایمان پیش می‌آورد را می‌پذیریم و امروزمان تفاوتی با دیروزمان ندارد. این نسبتاً طبیعی و راحت به نظر می‌رسد، به جز آن ندای همیشگی در مغزتان که می‌گوید، «وقتش رسیده کمی تغییر ایجاد کنی.»

برای آندسته از شما که دوست دارید از یکنواختی همیشگی نجات پیدا کنید، در زیر ۱۵ پیشنهاد ساده آورده‌ایم که کمکتان می‌کند استفاده بیشتری از زندگیتان ببرید -- زندگی را با تمام وجود تجربه کنید و از آن لذت ببرید.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 1 / 11 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین
ناصرالدین شاه در یکی از سفرهایش به فرنگ ، با خودش تلسکوپ آورد. گفت تلسکوپ را بالای شمس‏العماره کار گذارند تا شاه هر از گاهی برود و خانه‏ های مردم را رصد کند. در یکی از رصدها ، شاه مردی را دید که روی پشت بام خانه‏ ايی ایستاده در گوشه ‏ايی ، معامله‏ ی خودش را به سمت مقعد خودش فشار می‏دهد. شاه خوب که نگاه کرد و رصد کرد دید هدف مرد گویا فرو بردن آن معامله به مقعد خودش است! دستور داد تا بروند آن مردک پدر سوخته را بیاورند تا او را مواخذه کند. مرد را آوردند. شاه گفت "مردک. روی پشت بام چکار می‏کردی؟ مادر به خطامعامله‏ ی خودت را در سوراخ خودت می‏کردی؟" مرد با ناله گفت: " اعلا حضرت همایونی. ولله ما این معامله را در کون هر کسی فرو کردیم بختش باز شد و از زیر دست ما که جَست وزیر و وکیل و خان شد! گفتیم کمی هم این معامله‏ ی بخت‏گشا را در کون خودمان فرو کنیم تا بختمان باز شود"
شاه از جواب مرد خنده‏ اش گرفت و دستور داد تا 5 تومان به عنوان انعام این خنده به او بدهند. مرد 5 تومان را که گرفت رو کرد به شاه و گفت"اعلا حضرت شما خندیدید. مزاح گرفتید. اما خودتان دیدید که این معامله هنوز به لب سوراخ کون ما نرسیده 5 تومان عاید ما کرد. تا چه رسد که فرو رود



تاریخ: جمعه 27 / 10 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

لنز كلوزآپ، دوربین را قادر می سازد تا در فاصله نزدیکتر از حالت عادی فوکوس نماید. این بدان معنی است که تصویر در کادر بزرگتر دیده می شود، چون به آن نزدیکتر شده اید. یک لنز كلوزآپ در واقع یک ذره بین درشت نما است.

اما چه زمانی میتوان گفت که یک عکس بزرگنمایی شده با کیفیت است؟ در جواب این سوال باید گفت عکسی که تمام جزئیات به ظاهر پنهان را نمایش دهد که در این رابطه، حشرات یکی از بهترین سوژه ها برای ماکروگرافی یا عکاسی بزرگنمایی شده هستند. در چنین عکس هایی است که می توان به خوبی تمام جزییات ناپیدای حشرات را مشاهده کرد و از پیچیدگی خلقت آنها شگفت زده شد.






ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 / 10 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

از ماه ها پیش که انتشار تصاویری از مراحل تهیه "جگر چرب" در فرانسه و تعدادی دیگر از کشورها افکارعمومی جهان را متوجه شکنجه و آزار حیوانات برای تهیه این غذا کرد این کشور همچنان خرید، فروش و پخت جگر چرب را ممنوع نکرده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 / 10 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

Description: ????? ?????




تاریخ: جمعه 27 / 10 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

نامه اسرار آمیزی به نام شانس
سلام
شايد فکر کنید گفته‌هاي آن کاملاً غیرعقلانی است ولی چیزی را که می‌بینید نمی‌توان انکار کرد!! شاید نتيجه آن، فقط و فقط حاصل انرژی مثبت میلیونها آدمی باشه که انرژیشون رو بدرقه این نامه کرده‌اند...

 

 نامه اسرار آمیزی به نام شانس



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 26 / 10 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

شاید باور کردن آنچه در زیر می بینید آسان نباشد ولی باور کنید حقیقت دارد. هستند کسانی که برای رسیدن به هدف خود (که شاید کاملا خرافی و بی پایه باشد) حاضرند به بدن خود آسیب های جدی برسانند.

مردم چین عقیده دارند که راه رفتن روی آتش از بلایای طبیعی جلوگیری می کند و کسی که چنین کاری را انجام می دهد نه تنها برای خود، بلکه برای اع

شاید باور کردن آنچه در زیر می بینید آسان نباشد ولی باور کنید حقیقت دارد. هستند کسانی که برای رسیدن به هدف خود (که شاید کاملا خرافی و بی پایه باشد) حاضرند به بدن خود آسیب های جدی برسانند.

مردم چین عقیده دارند که راه رفتن روی آتش از بلایای طبیعی جلوگیری می کند و کسی که چنین کاری را انجام می دهد نه تنها برای خود، بلکه برای اعضای خانواده اش بخت و شانس می آورد.

راه رفتن روی آتش برای خوشبختی!

ضای خانواده اش بخت و شانس می آورد.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 7 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

فوران آتشفشان و قدرت خداوند + تصاویر  - www.taknaz.ir 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 7 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

بانو شکیرا (شکیلا دیبافر) بعد از سی سال به آغوش خانواده اش بازگشت!ا
Inline image 2

به نظر من که واقعیت نداره،شما چی فکر میکنید؟؟



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 30 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

در بدن مراکزي وجود دارد که به آنها مراکز انرژي يا چاکرا گفته مي‌شود. چاکرا کلمه‌اي سانسکريت به معناي چرخ است. چاکراها يا مراکز انرژي در حال چرخش هستند و بخش‌هاي بسيار مهمي از کالبد انرژي محسوب مي‌شوند. همانند کالبد فيزيکي که از اعضاي حياتي و کم اهميت تر تشکيل شده‌است، کالبد انرژي نيز داراي چاکراهاي اصلي و فرعي و چاکراهاي بسيار کوچک است


ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

Ajna.svgSahasrara.svgMuladhara.svgSwadhisthana.svgManipura2.svgAnahata green.svgVishuddhi blue.svg

محل هفت چاکرای اصلی با شبکه های عصبی اصلی مهم در آن ناحیه از بدن در انطباق است. هفت چاکرا در نقاطی است که در آنها خطوط ثابت نور و انرژی 21 بار یکدیگر را قطع می کنند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

راز پرستشگاه ٤٧٥٠ ساله سیلک کاشان پس از دومین فصل کاوش و بررسی آن نیز پوشیده ماند

در اولین فصل بازنگری در سال گذشته این محوطه به وسیله دکتر صادق ملک شهمیرزادی معبد سیلک که به زبان اکدی زیگورات نام دارد کشف شد.
معبدی که رومن گریشمن باستان شناس فرانسوی و کاشف معبد چغازنبیل در پی فصل حفاری در تپه سیلک بین 11312 تا 1316 نتوانست آن را کشف کند.با وجود کشف این معبددر سال گذشته هیأت بازنگری این محوطه تاریخی تصمیم به حفاری و خارج کردن معبد سیلک از دل خاک ندارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 37 صفحه بعد