با آثار و مدارک گرانبهایی که در بسیاری از نقاط ایران زمین هنوز موجود است، به جرأت می توان ایرانیان را از اولین گرافیست هایی نامید که از طرح ها و نمادهایی با معنا و مفهوم گرافیک حرفه ای و مدرن امروزی بهره می بردند.
یکی از اولین این آرم ها (به معنای امروزی) نماد (Fravahar) یا آرم زرتشتیان می باشد.

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 / 9 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین

زائل و نابود کردن چیزی که بر آن عاشقیم چقدر ساده است! چه زود یک مانع در بین می نشیند و حجاب عشق می گردد: یک کلمه، یک ژست، یک لبخند! عادات، خلق و خوها و تمایلات خاص ما بر هستی مان سایه می افکند و آنچه را باطراوت است و روشن مبدل به تیرگی و ملامت می نماید.

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 / 9 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین

کاملاً واضح بود که مردی است هوشمند، فعال و معتاد به مطالعه ی چند کتاب منتخب. اگر چه ازدواج کرده ولی مرد زناشویی نیست. خود را یک ایده آلیست و خدمتگزار جامعه می نامید. به دلایل سیاسی مدتی در زندان بوده و دوستان زیادی داشت. نه در بند نام برای شخص خودش بود نه برای حزبش. می گفت این واقعیت را تشخیص داده که جستجوی نام و شهرت برای خود و برای حزب فرق نمی کند،



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 / 9 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین



فروشگاه بزرگی در پاریس، توسط یک سایت دوست یابی افتتاح شده که ویژه زنان مجرد است. با گشایش این مغازه دیگر زنان مجرد نیاز به دوست‌شدن با مردان در خیابان‌ها یا محل‌های دیگری ندارند، بلکه مردانی در ویترین‌های اين فروشگاه وجود دارند که می‌توانند آنها را پسندیده و بخرند! 

مردانی که می‌خواهند در این
فروشگاه به فروش برسند باید در سایت این فروشگاه نام بنويسند و به عضویت فروشگاه درآیند. در این فروشگاه مشخصات و بهای هزاران عضو این فروشگاه در اختیار دختران مجرد قرار داده می‌شود. 
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 / 9 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین