عکس این پیرزن در صفحات و شبکه های اجتماعی بار ها به اشتراک گذاشته شده است و کاملاً سوژه روز شده است دیدن بازی‌ های المپیک زمستانی سوچی لذت بسیاری دارد و مطمئناً هر کسی که در ورزشگاه حاضر می‌شود دوست دارد از این لحظات بیاد ماندنی عکس بگیرد. این دقیقاً همان کاری است که این پیرزن روسی در ورزشگاه انجام می‌دهد، اما به نظر می‌رسد باید کمی مهارت‌های عکاسی‌اش را بالا ببرد این خانم روسی در تلاش است تا بین وقت استراحت از یکی از بازیکنان هاکی روی یخ عکس بگیرد، اما دوربین را برعکس گرفته است.

DorinWwW.KamYab.IR  اقدام این پیرزن سوژه جهانی شد + عکس




تاریخ: سه شنبه 21 / 2 / 1393برچسب:,
ارسال توسط امین

راز پرستشگاه ٤٧٥٠ ساله سیلک کاشان پس از دومین فصل کاوش و بررسی آن نیز پوشیده ماند

در اولین فصل بازنگری در سال گذشته این محوطه به وسیله دکتر صادق ملک شهمیرزادی معبد سیلک که به زبان اکدی زیگورات نام دارد کشف شد.
معبدی که رومن گریشمن باستان شناس فرانسوی و کاشف معبد چغازنبیل در پی فصل حفاری در تپه سیلک بین 11312 تا 1316 نتوانست آن را کشف کند.با وجود کشف این معبددر سال گذشته هیأت بازنگری این محوطه تاریخی تصمیم به حفاری و خارج کردن معبد سیلک از دل خاک ندارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

در معمارى ایرانی، آجر تنها پرکنندهٔ جرزها و پوشانندهٔ احجام وجداکنندهٔ آنها از یکدیگر نیست. بلکه بعنوان یک عنصر کامل در معمارى ایران بکار رفته است.

zigorat%2020 زیگورات چغازنبیل شاهکار معماری آجری

ادامه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

تاریخ ایران اگرچه قرن هاست که با معماری اسلامی پیوند خورده، اما در گوشه و کنار کشور می توانید بناهای کم نظیری از معماری غیر اسلامی را هم ببینید که به یادگارهای ماندنی در دنیا تبدیل شده اند. کلیسای قدیمی چالدران یکی از همین بناها است که لقب قدیمی ترین کلیسای دنیا را هم با خود یدک می کشد.

 

قدیمی‌ترین كلیسای جهان در ایران

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

قوم يهود از برگزيدگى تا نژادپرستى(2)

بنا به آنچه گذشت، عهد قديم قوم اسرائيل را قوم برگزيده خدا مى داند و از سوى ديگر، در تاريخ يهوديت گاهى از برگزيدگى قوم، برترى قوم اسرائيل نسبت به ساير اقوام برداشت شده است و حتى در كشور اسرائيل قوانينى وضع و اجرا شده كه حاكى از تبعيض نژادى است. اما همان طور كه گذشت، افراد زيادى از ميان يهوديان، انديشه قوم برتر و تبعيض نژادى را رد مى كنند. آيا منشأ اين انديشه عهد قديم است؟ همان طور كه گذشت برخى از نقادان جديد معترفند كه مجموعه عهد قديم در دوره پس از اسارت بابلى و تحت تأثير وضعيت اسف بار قوم نگاشته شده و به اين دليل است كه در آن، به قوم توجهى ويژه شده است.
 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 4 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

روزی عزرائیل نزد موسی علیه‌السلام آمد، موسی علیه‌السلام پرسید: «برای زیارتم آمده‌ای یا برای قبض روحم؟»

عزرائیل: برای قبض روحت آمده‌ام.

موسی: ساعتی به من مهلت بده تا با فرزندانم وداع کنم.

عزرائیل: مهلتی در کار نیست.

موسی علیه‌السلام به سجده افتاد و از خدا خواست تا به عزرائیل بفرماید که مهلت دهد تا با فرزندانش وداع کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 4 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

نوح (به عبری: נוֹחַ) یکی از شخصیت‌های اصلی دینهای ابراهیمی است که داستان او در تورات، انجیل و همچنین قرآن ذکر شده‌است. در کتاب لمک، دهمین نسل از نسب آدم، نخستین کشاورز و پرورش دهنده تاکستان یاد شده‌است. طبق نقل‌های تورات، هنگامی که یهوه (خدای یهود) از فساد و تباهی فرزندان آدم به خشم آمد و تصمیم به نابودی آنها با برپا داشتن طوفانی به طول چهل روز و چهل شب نمود، نوح به‌خاطر پرهیزکار بودنش، مورد عفو او قرار گرفت و خداوند به او امر نمود تا یک کشتی بزرگ بنا کند و همسرش، فرزندانش (سام، حام و یافث) و همسران آنها و از هر حیوان، یک جفت نر و ماده را با خود ببرد تا از طوفان در امان بماند. همچنین نسل انسان‌های جهان را از سه فرزند او سام، حام و یافث می‌دانند. نوح در دین اسلام دارای اهمیت زیادی بوده و از اولین پیامبر اولوالعزم است.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 4 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

دو هزار و پانصد سال از عمر حضرت نوح علیه السلام گذشت و روزهای آخر عمر را می پیمود. شخصی از او پرسید:

دنیا را چگونه دیدی؟! حضرت در پاسخ گفت:

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 4 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

فراماسونری یک سیستم کاملا ضد خداست که بسیاری از سیاستمداران امروز دنیای ما جزء بدنه آن محسوب می شوند. چون این سازمان عریض و طویل قدرت خیلی زیاد و منابع مالی خیلی عظیمی در اختیار دارد دارای ساختار هرمی بسیار قدرتمندی می باشد. بخش اعظم فراماسونها یهودی هستند.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

حضرت سلیمان حدود 90 تا از قدرتمند ترین شیاطین رو به بند کشیده بود

اسامي بعضي از انها در ادامه مطلب نوشته ام

نقاشی دیواری

دشمنان

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 1 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

بسم اللّه الرحمن الرحيم‏

شهادت حضرت فاطمه زهراء (س) واقعيتى است كه منابع حديثى و تاريخ شيعه و سنّى بر آن گواه است. برخى به علت عدم آشنائى با حديث و تاريخ، در اين واقعيت ترديد نموده‏اند. از اينرو گوشه‏اى از شواهد اين مصيبت بزرگ را تنها از منابع معتبر اهل‏سنّت تقديم پويندگان حق و حقيقت مى‏نمائيم.

* * *

قال رسول اللَّه (ص): «... فتكون اوّل من يلحقنى من اهل بيتى فتقدم علىّ محزونة مكروبة مغمومة مقتولة ».

(فاطمه) اولين كسى از اهل‏بيتم مى‏باشد كه به من ملحق مى‏گردد، پس بر من وارد مى‏شود، محزون، مكروب، مغموم، مقتول...

فرائد السمطين ج 2، ص 34

* * *

قال موسى بن جعفر (ع): انَّ فاطمة (س) صدّيقة شهيده.

اصول كافى ج 1، ص 381

* * *

قال ابن عباس: إنّ الرّزيّة كُلَّ الرّزية، ما حال بين رسول‏اللَّه (ص) و بين كتابه.

مصيبت تمام مصيبت آنگاه رخ داد كه بين پيامبر (ص) و نوشتارش حائل گرديدند.

صحيح بخارى ج 1، 120

* * *



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین
[تصویر:  05.jpg]



 




تاریخ: جمعه 16 / 1 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین


 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 3 / 11 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

تاریخ ثبت تصاویر زیر مربوط به سالهای 1936 تا 1945 یعنی زمان حکومت نازی ها و دولت آدولف هیتلر است که توسط (هوگو یاگر) عکاس شخصی هیتلر گرفته شده بوده و دورنمایی از سالهای حکومت نازی ها را نشان می دهد. کیف چرمی حاوی این تصاویر بعد از دستگیری هوگو یاگر در شهر مونیخ بدست آمریکایی ها می افتد ولی بدون اطلاع از محتویات کیف، طی جریاناتی به فراموشی سپرده می شود تا اینکه سالها بعد از مرگ هوگو یاگر توسط خبرنگار مجله لایف این تصاویر که هوگو یاگر از آنها بعنوان "گنــج" نام برده بود کشف و برای اولین بار از طریق مجله لایف منتشر می شود.

آلمان نازی یا رایش در دوران بین سال‌های ۱۹۳۳ تا ۱۹۴۵ در حکومت آلمان اطلاق می‌شود که دولت آدولف هیتلر تا سال ۱۹۴۵ میلادی در آن کشور در راس حکومت بود. در این دوران، کشور آلمان تحت حکومت حزب سوسیالیست ملی کارگران آلمان به رهبری آدولف هیتلر به عنوان صدراعظم بود. وی از سال ۱۹۳۴ رهبر حزب سوسیالیست ملی کارگران آلمان شد. پس از روی کار آمدن نازی‌ها در سال ۱۹۳۳، نام رسمی آلمان تغییر نکرد و رایش آلمان یا رایش سوم که از سال ۱۸۷۱ بود، باقی ماند. پرچم حزب نازی از صلیب شکسته و رنگ‌های قرمز و سیاه که گفته می‌شود نشان دهنده خون و خاک هستند به عنوان نماد و سمبل خود استفاده می‌نمود. در حقیقت سیاه، سفید و قرمز رنگ‌های قدیمی پرچم آلمان متحد شمالی بودند.

حزب نازی از چند دسته شبه نظامی، همچون اس آ، اِس اِس، و گِشتاپو تشکیل شده بود، همه این‌ها پس از سال ۱۹۳۳ در حکومت نازی یکپارچه شدند. اِس آ نیروی اصلی برای برهم زدن قوای نیروی دیگر دولت‌ها بود. برای نمونه، در سال ۱۹۳۳، اِس آ نقش اصلی را در سوزاندن کتاب‌ها بر عهده داشت. اِس اِس بیشتر یک نیروی مخفی بود، بسیار بی رحم که عاقبت در سال ۱۹۳۳ در شب تیغه‌های بلند اِس اِی را از میان برد. افراد اِس آ لباس قهوه‌ای رنگ می‌پوشیدند، به این دلیل که آن‌ها پس از جنگ جهانی اول در روز به آسانی قابل شناسایی بودند.

افراد اِس اِس لباس سیاه رنگ می‌پوشیدند. ان اس د آ پ نیروی سیاسی اصلی آلمان نازی از زمان سقوط جمهوری وایمار در سال ۱۹۳۳ تا انتهای جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۵ بود تا وقتی که غیر قانونی بودن آن اعلام شد و بسیاری از سران نازی دستگیر و در دادگاه نورنبرگ محکوم به جنایت جنگی و جنایت بر ضد بشریت شدند. چراکه بیشتر از ۴۰ میلیون تن در نبرد کشورهای مختلف با رایش سوم به قتل رسیدند.






ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 11 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

مراسم تشییع جنازه رهبر ۶۹ ساله کره شمالی، کیم یونگ ایل، ۱۱ روز پس از اعلام خبر مرگ وی با شرکت صدها هزار نفر از مردم کره شمالی برگزار شد. خبرگزاری رسمی کره‌شمالی (KCNA) گزارش داد که مردم این کشور در روز چهارشنبه با "کیم جونگ ایل" خداحافظی کردند.






ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 19 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین



استیو جابز، مرد شماره یک کمپانی اپل تنها ۵۶ ساله بود که سرطان لوزالمعده در نهایت بر او غالب گشت و درگذشتش را در سال ۲۰۱۱ رقم زد. تنها لحظاتی پس از اعلام این خبر نام و تصویر استیو جابز بر صفحات اول سایت‌ها و روزنامه‌های جهان نقش بست و شبکه‌های تلویزیونی تصاویر مردی را نشان دادند که در آن‌ها می‌شد به وضوح تحلیل رفتن قوای بدنی وی را در جریان مبارزه چند ساله‌اش با سرطان مشاهده کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 19 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

n00063658 r b 001 بارگاه ملکوتی حضرت ابوالفضل العباس (ع) + عکس

نويسنده: علامه محقق حاج شيخ باقر شريف قرشي
 

ولادت و رشــد
 

پـيـش از پـرداخـتـن بـه ولادت و رشـد ابوالفضل العباس ( عليه السّلام ) به اختصار از دودمـان تـابـنـاك ايـشان كه در ساخت شخصيت و سلوك درخشان و زندگى سراسر حماسه ايشان اثرى ژرف داشتند، سخن مى گوييم .
 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 13 / 9 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

نامش فاطمه دختر حزام بن خالد عامری و مادرش ثمامه بود. در حدود سال پنجم هجری در کوفه و یا اطراف آن متولد گردید. وی در عصر خود یکی از زنان با فضیلت، پرهیزگار، عابد، با تقوا و در شعر و حدیث سرآمد دیگران بود .
پدران ام البنین در دوران قبل از اسلام جزو دلیران عرب محسوب می شدند و مورخان آنان را به دلیری در هنگام نبرد ستوده اند. چنانکه ابوالفرج اصفهانی در کتاب خود دلیری و شجاعت اجداد ام البنین را متذکر شده است



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 13 / 9 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین









ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 21 / 8 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین


 

اگنس گونجا بویاجیو معروف به مادر ترزا (به انگلیسی: Mother Teresa)(متولد ۲۶ اوت ۱۹۱۰ در اسکوپیه امپراطوری عثمانی ) راهبه کاتولیک آلبانیایی و تأسیس کننده ماموران امور خیریه در هند بود. وی در سال ۱۹۲۸ به هندوستان رفت و به گروه خواهران "لورتو" پیوست‌. به‌خاطر ارادتی که به "تِرِزا اهل آویلا"، راهبهٔ اسپانیایی و بنیانگزار یکی از جریانهای رهبانیت و خدمات خیرخواهانه داشت‌، نام ترزا را برای خود برگزید. در سال ۱۹۴۸ صومعه را ترک گفت تا پرستاری بیاموزد.[۱]


مادر ترزا به خاطر خدمات انسان‌دوستانه‌اش سال ۱۹۷۹، جایزه نوبل صلح را به خود اختصاص داد و در سال ۲۰۰۳ از طرف پاپ ژان‌پل دوم آمرزیده شناخته شد.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

مرلین(به انگلیسی: Merlin) مشهورترین جادوگر در اساطیر انگلیسی است. در افسانه‌ها او هم‌عصر پادشاه آرتور بوده‌است.

پرونده:Merlin (illustration from middle ages).jpg
طراحی مرلین مربوط به قرن سیزدهم

مرلین یکی از مدبر ترین و خردمند ترین جادوگران تمام اعصار محسوب می شود.او جادوگری بسیار ماهر بود و گفته می شود مشاور وورتیگرن اوتر پندارگون و آرتور بوده است که همگی آنان شاهان بریتانیای کبیر بوده اند. به احتمال زیاد مرلین مبتنی بر شخصیت جادو گری واقعی باشد اما کاملا مشخص است که مرلینی که ما میشناسیم حاصل مبالغه های بیش از اندازه از مرلین اصلی است درست مانند شخصیت رستم دستان که یکی از فرماندهان ورزیده ایران باستان بوده اما آشکار است که توانایی گذراندن تیری از تنه درخت سالخورده ای را ندارد. به عنوان... 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 15 / 4 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

ذوالفقار نام شمشیر علی ابن ابوطالب بوده‌است.

«ذوالفَقار» واژه‌ای عربی به معنای «صاحب فقرات» است. فقره خود به معنای مهره کمر است. گفته‌شده‌است چون بر پشت این شمشیر خراش‌های پست و هموار بوده، آن را بدین نام خوانده‌اند.[۲][۳]

عموماً پنداشته می‌شود که ذوالفقار دارای دو تیغه یا دو زبانه بوده، اما به قول دهخدا «این گمان بر اصلی نیست»[۳] و تنها ابن شهر آشوب در کتاب المناقب، ذوالفقار را شمشیری دوشاخه دانسته‌است.[۱]

در برخی منابع، این شمشیر با گودی‌های کوچک تزئینی[۴][۵][۶] و با تیغه‌ای دارای شیاری بلند و باریک از کنار دسته تا نوک که شیارهایی باریک از آن به طرف سوی نوک شمشیر داشته[۷][۸] توصیف شده‌است. همچنین در حدیثی منتسب به جعفر بن محمد، امام ششم شیعه دلیل نامگذاری آن شباهت شیارهایش به مهره‌های کمر است.[۹][۸][۱۰] در حدیثی منتسب به محمد بن علی، امام پنجم شیعه در بحارالانوار درباره دلیل نامگذاری این شمشیر آمده‌است:[۱۱] «زیرا علی علیه‌السلام با شمشیر ذوالفقار به هیچ کس ضربتی نزد، مگر اینکه او را در دنیا از خانواده و زن و فرزندانش جدا کرد و در آخرت او را از بهشت جدا ساخت.»[۱۲]



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 3 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین
برداشت از وبلاگ حقیقت پشت پرده – 2010/10/22
شی ء سیگاری شکل عظیمی به روشنی در حال حرکت در لبه یکی از حلقه های زحل در حال حرکت است
 



ادامه مطلب...
تاریخ: 22 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

اين مقاله يك تحقيق ديني و علمي يا هرچيزي از اين دست نيست .گردآوري و ترجمه بعضي اطلاعات و افكارو تحقيقات … درباره نقش زيبا و تاريخي فروهر ميباشد كه سعي شده از منابع خارجي وايراني  معتبر در اين باره استفاده شود و اگر كمي پراكنده بنظر ميرسد بخاطر حجم زياد مطالب بوده كه سعي شده ، اهم آن به حضور سروران عزيز تقديم گردد.

با تشکر از دنیای اسرار آمیز

رامتین عزیزم

http://ufolove.wordpress.com



ادامه مطلب...
تاریخ: 22 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

پيش گفتار: در بعضي سايتها به اين اشاره شده كه كوروش يك بت پرست بوده و دليل آن هم كشف 2 تكه از منشور و ارايه ترجمه اي كاملتر بوده كه اين ترجمه را در اينجا ميگذارم.و دليل آن هم استنباط بچه گانه از ترجمه لغت به لغت اين كتيبه است. اين ترجمه براي خوانندگان اين وبلاگ بيشتر جالبه چون درك مي كنند منظور خدايان كه در اين كتيبه آمده ، خداي يكتا نيست و اينكه كمي بيشتر به كتيبه هاي سومريان بها بدهيم.

اميدوارم بقيه هم قبل از اينكه به كوروش كبير چنين تهمتي بزنند كمي كتيبه هاي سومري را مطالعه كنند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 15 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

داستانهای زمین…

{وقایع نگاری ذکر شده در کتاب The Earth Chronicles تنها عقاید شخصی نویسنده کتاب بر پایه ترجمه های موجود از اساطیر و تواریخ سومری می باشد. این به آن معنا نیست که این وقایع کاملا صحیح و دقیق و غیر قابل ابطال می باشند. داستانهای زمین خلاصه کوچکی از محتوای کتاب زکریا سیچین است که فقط به منظور روشن شدن تواریخ و ترتیب حوادث ترجمه کرده ام. اتفاقات اعظم این دوران را به طور جداگانه و مفصل خواهم نگاشت و سپس به بررسی فرضیات مطرح شده توسط سایر محققان خواهم پرداخت.} 



ادامه مطلب...
تاریخ: 10 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین


کنت دراکولا "ولاد چهارم" فرزند "ولاد دراکول" در قرن پانزدهم میلادی فرمانروای رومانی بود و عشق بسیار زیادی به همسرش داشت و این احساس کاملا متقابل بود. در یکی از جنگهایی که کنت شرکت کرده بود آمار تلفات بسیار زیادی را رومانی متحمل شد و یکی از جاسوسان دشمن که از نزدیکان دربار بود به اشتباه و از روی عمد خبر کشته شدن کنت را به همسر وی رساند و از آنجایی که ایندو عاشق هم بودند قبل از اینکه کنت به قصر برگردد همسر وی خودکشی می کند و هنگامی که کنت به دربار وارد می شود با خبر خودکشی همسرش و جسد نیمه جان وی مواجه می گردد. یک شوک شدید و در نتیجه دیوانه شدن کنت که تا آن زمان بسیار محبوب مردم بود وی را به یک خونخوار و جبار تبدیل می کند و قتل عام مردم و تمام کسانی را که مجرم و متهم بودند به صلیب می کشید.



ادامه مطلب...
تاریخ: 10 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

 دراکولا، مردی فراتر از افسانه


کتاب دراکولا

اما بسیاری از کسانی که کتاب را خوانده اند نمی دانند که دراکولای خون آشام، با الهام از یک شخصیت واقعی و بلند پایه در دربار رومانی، شخصی والا مقام در تاریخ اروپا و بسیار وحشت انگیزتر از همتای افسانه ای خود، شکل گرفته است. هرچند این شخصیت تاریخی، آن دراکولای چندصد ساله با شنل سیاه و دندانهای خون چکان قصه نیست، اما آوازه بدنامی و رسواییهای او از شهرت ادبی دراکولای برام استوکر بسیار بیشتر است.



ادامه مطلب...
تاریخ: 10 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

یسک های سنگی  دروپا (Dropa )

در پی جستجو بشریت درخصوص یافتن ریشه ها و آثار ماورائی در زمین از جمله منجر به پیدا شدن اشیاء مرموزی در تبت گردیده که بنام سنگهای دروپا تبت مشهور هستند.



ادامه مطلب...
تاریخ: 3 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

معما در یک پکیج مرموز پر از سوال پیچیده شده، جستجو در باستان عالم آتلانتیوم. علم این را کشف کرد که آثار تصنعی و رابطه آن با امپراطوری پیشرفته باستان از 15000 الی 50000 سال پیش وجود داشت، اینها چه کسانی بودند؟  آنها نسبت به سیستم دور ستاره ای چقدر دور بودند؟  تمام این سوالات شاید برای عده ای خیلی سخت برای به کار بردن باشد.  بنشینید و با خود به آتلانتیوم فکر کنید و نظر خود را بدهید.

تمدن 6500 ساله سومریان نوشتن را اختراع کرد که الفبای آن شامل صدها حرف بود. آنها به منظور اضافه کردن تصویربه مدارک خود مهرهای استوانه ای را اختراع کردند. تئوری های زیادی در مورد نحوه ساخت این مهرهای استوانه ای ميباشد، اما کسی واقعا نمی داند.

[Cylinder_seal.jpg]



ادامه مطلب...
تاریخ: 5 / 7 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

ادوارد الکساندر کراولی (به انگلیسی : Edward Alexander Crowley ) معروف به آلیستر کراولی (به انگلیسی : Aleister Crowley ) ، غیب‌گو ، عارف و جادوگر مراسمی و مشهور به خاطر کشف آیین تلما ؛ در ۱۲ اکتبر ۱۸۷۵ در انگلستان به دنیا آمد. همچنین او به خاطر نوشته‌های جادویی‌اش به‌ویژه کتاب شریعت (به انگلیسی : The Book of the Law ) ، متن اصلی و مقدس آیین تلما ، شناخته شده است.

پرونده:Aleister Crowley 1.png



ادامه مطلب...
تاریخ: 3 / 7 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

مایاها قومی بودند که چند هزار سال پیش تو مناطقآمریکای مرکزی زندگی می کردند، البته الان هم از قوم اونها بازماندگانیوجود دارن. حتما معبد زیر رو که متعلق به مایا هست رو دیدید:


ادامه مطلب...
تاریخ: 30 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

شهر سوخته كجاست ؟ اين مردم موفق و دانا چه كساني بودند ؟ اينان چرا و چگونه همگي يكشب در آتش سوختند ؟؟ مردم شهر سوخته در 3 هزار سال پيش چگونه به اين همه علم و پيشترفت رسيده بودند ؟؟ آيا علم آنان از خارج از كره زمين به آنها آموزش داده شده بود ؟؟

آيا مردم شهر سوخته با موجودات فضايي در ارتباط بودند ؟؟

آشنایی با اولین انیمیشن در شهر سوخته

آشنایی با اولین انیمیشن در شهر سوخته

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 30 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

مادها

مادها قومی آریایی نژاد بودند که در آغاز قرن هفتم تا پایان قرن هشتم پیش از میلاد دولت ماد را تاسیس نمودند.

آنها سرزمین ماد را به دو قسمت تقسیم کردند:

نخست ماد بزرگ که مشتمل بر نواحی مرکزی و غربی ایران تا حدود کردستان و کوههای زاگرس می گشت و به آن گاهی مادراگیانا که ری و اطراف آن را در بر داشت نیز اطلاق می کردند.
دوم ماد کوچک که شامل آذربایجان می گشت. نام قوم ماد و کشور ایشان مکرر در کتیبه های آشوری آمده است.
حاکمان ایشان در اوایل کار دست نشانده ی دولت بزرگ آشور بودند و به پادشاهان آن باج می دادند.
                               

                      نقشه شماره 2



ادامه مطلب...
تاریخ: 30 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

اشکانیان که از قوم پارت بودند از ایالت پارتیا که مشتمل بر خراسان فعلی بود برخاستند . نام سرزمین پارت در کتیبه های داریوش پرثوه آمده است که به زبان پارتی پهلوه می شود .
چون پارتیان از اهل ایالت پهله بودند ، از این جهت در نسبت به آن سرزمین ایشان را پهلوی نیز می توان خواند .
ایالت پارتیها از مغرب به دامغان و سواحل جنوب شرقی دریای خزر و از شمال به ترکستان و از مشرق به رود تجن و از جنوب به کویر نمـک و سیستــان محـدود می شد .
قبایل پارتی در آغاز با قوم داهه که در مشرق دریای خزر می زیستند در یک جا سکونت داشتند و سپس از آنان جدا شده در ناحیة خراسان مسکن گزیدند .
                      

                      

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 30 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

قاره مو

MU نام یک قاره فرضی است که گفته می شود در یکی از اقیانوسهای زمین وجود داشته اما در طلوع تاریخ انسان ناپدید شده است . این نام توسط یک سیاح و نویسنده بنام Augustus Le Plongeon که کارش بازدید از تمدنهای قدیمی بود مطرح شد . او ادعا کرد که تمدنها یی چون مصرباستان و  Mesoamerica توسط پناهندگانی از مو که پیش از این در اقیانوس آرام قرار داشته بنیانگذاری شده .



ادامه مطلب...
تاریخ: 17 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین
از تلوس-لموریا و آتلانتیس چه می دانید؟

 

حدود ۲۶۰۰۰سال پیش نژاد بشر به تکنولوژی بسیار پیشرفته ای دست پیدا کردند.نوع انسان ، حقیقت جو و صادق بود و به نوعی عصر طلایی بشر به شمار میرفت.در آن زمان شکل کره زمین بسیار متفاوت بود و همچنین شکل و شمایل انسان های روی زمین.



ادامه مطلب...
تاریخ: 17 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

 

این عکس را بطور اتفاقی در یکی از سایتهای نجومی در مقاله ای که در تاریخ  سوم آوریل 2009 یعنی  درست چند روز قبل پیش از این درج شده پیدا کردم و بی اختیار یاد یکی از علائم ظهور افتادم که بطور مکرر در روایات و احادیث ما آمده است. شاید بتوان گفت همه ما در انتظار ظهور حضرتش هستیم و گفته می شود منتظران و مشتاقان حضرتش کسانی هستند که علائم ظهور را دنبال می کنند. این نه از باب تعیین تاریخ ظهور بلکه تنبه و عدم فراموشی ظهور حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف می باشد و تنها خداوند به موقع و تاریخ ظهور آگاه است و بس . نکته دیگر اینکه تکوین و ظهور چنین صحنه هایی (سحابی هایی) در آسمان یکباره اتفاق نیفتاده ، بلکه علم ناقص بشر و تدریجی بودن آن موجب شده با گذشت زمان و پیشرفت دانش نجوم و دستیابی به تکنولوژی های روز ما بتوانیم به این تصاویر دست یابیم. امیدوارم مورد توجه علاقمندان قرار گیرد. آدرس سایت مربوطه و ترجمه آن در انتهای مقاله درج شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: 17 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

 خلقت جن و فریب خوردن انسان از شیطان؛

 

به نام خداوند بخشنده و مهربان

[ انسان را خدا از  َصلصال خشک مانند گل کوزه گران آفرید و جنیان را از رخشنده ی شعله ی آتش خلق کرد. الا ای جن و انس کدامین نعمتهای خدایتان را انکار می کنید؟] الرحمن ۱۴-۱۶

[و همانا ما انسان را از گل و لای سالخورده ی تغییر یافته خلق کردیم و طایفه ی دیوان را پیش از آن از آنش گدازنده خلق کرده بودیم. ]حجر ۲۶اجنه نه از آتش بلکه از گرمای شعله ی آتش خلق شده اند.برای همین وزن ندارند و موجودات فیزیکی نیستند.ما انسانها بدن فیزیکی سخت داریم در حالیکه اجنه بدنی قابل انعطاف و  سبک دارند.

 

اجنه بسیار پیشتر از خلقت آدم خلق شده بودند و شیطان که بسیار مقرب درگاه خدا بود هزاران سال را به عبادت خدا پرداخته بود تا اینکه پس از سرپیچی از فرمان خدا و سجده نکردن بر آدم از آنجا برای همیشه طرد شد.درد و رنجی که شیطان از دور شدن از دربار خدا می کشید سبب حسادتش به آدم و حوا شد. چرا آنها که تازه خلق شده اند در باغ عدن زندگی ابدی دارند و لذت می برند در حالی که من پس از هزاران سال عبادت و عشق و علاقه به خدا محکوم به جهنم هستم؟ حسادت  و غرور سبب شد که شیطان همه چیزش را از دست بدهد و در صدد آن برآمد که آدم را نیز از  بهشتی که خودش از آن محروم شده بود-بیرون بیاورد.



ادامه مطلب...
تاریخ: 17 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین


کریگ ونتر (Craig Venter) ، محقق مشهور در زمینه DNA ، انجمن علوم را با خبری که داد حیرت زده کرد. خبر از این قرار بود که ، او ادعا کرد توانسته پیچیده کروموزومهای مصنوعی را بسازد (کروموزوم انسان که به صورت مصنوعی تولید شد اند).

 

ونتر و تیمش که تشکیل شده از دانشمندان جراحی، به کمک هم در آزمایشگاه شیمیایی جمع شدند تا ژنی را که به اندازه 381 ژن طول دارد و حاوی 581000 جفت کد ژنتیکی پایه است، ایجاد کنند. فرم زندگی مصنوعی در سلول باکتری به نام مایکو پلاسما جنتایلیا (Mycoplasma Gentailia) قرار گرفته.زمانی که DNA را قرار دادند، تمام سلول های مشغول به کار را گرفت، و بکلی به فرم جدیدی از زندگی تبدیل شد. باکتری جدید مایکو پلاسما لابورتوریوم (Mycoplasma Labortorium ) است. که میتوان از آن برای تولید داروهای بسیار مهمی استفاده کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: 17 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد