زائل و نابود کردن چیزی که بر آن عاشقیم چقدر ساده است! چه زود یک مانع در بین می نشیند و حجاب عشق می گردد: یک کلمه، یک ژست، یک لبخند! عادات، خلق و خوها و تمایلات خاص ما بر هستی مان سایه می افکند و آنچه را باطراوت است و روشن مبدل به تیرگی و ملامت می نماید.

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 / 9 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین

کاملاً واضح بود که مردی است هوشمند، فعال و معتاد به مطالعه ی چند کتاب منتخب. اگر چه ازدواج کرده ولی مرد زناشویی نیست. خود را یک ایده آلیست و خدمتگزار جامعه می نامید. به دلایل سیاسی مدتی در زندان بوده و دوستان زیادی داشت. نه در بند نام برای شخص خودش بود نه برای حزبش. می گفت این واقعیت را تشخیص داده که جستجوی نام و شهرت برای خود و برای حزب فرق نمی کند،



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 / 9 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین

 WWW.ASEMANIHA90.COM - گروه اینترنتی آسمانیها90



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 / 6 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین

اویری باورنکردنی از لاشه یک اژدها در پارس جنوبی + عکس

 
در تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۳۹۱ در محل سکوهای گازی پارس جنوبی لاشه موجودی عجیب الخلقه توسط پرسنل دریایی شناورهای مستقر در منطقه رویت شد که چند تصویر از این موجود به حضور تقدیم می گردد.
 
 اینجانب هیچ گونه نظری در رابطه با ماهیت موجود یاد شده ندارم و منتظر نظرات کارشناسی دوستان و خوانندگان هستم.
 
قابل توجه اینکه بوی تعفن بسیار عجیب این موجود تا شعاع چند صد متر قابل احساس بود.تصاویری باورنکردنی از لاشه یک اژدها در پارس جنوبی + عکس
 


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 6 / 5 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین

چربی های شکم را در بهار آب کنید!
بسیاری از افراد دوست دارند بدانند چگونه می توان چربی های اضافه شکم را سوزاند. این چربی ها علاوه بر اینکه باعث زشتی اندام می شوند و سایز کمر افراد را بالا می برند، بسیار مضر و باعث بیماری نیز هستند.
این چربی ها هنگامی ایجاد می شوند که کورتیزول زیادی در بدن ترشح می شود. استرس یکی از دلایل افزایش ترشح کورتیزول است. هنگامی که این اتفاق رخ می دهد، کورتیزول ماهیچه های کم چرب (بافت هایی که چربی ها را می سوزانند)  را از بین می برد و درون شکم به صورت چربی اندوخته می شوند.
استرس را می توان با رژیم بد غذایی، بدتر هم کرد. به طوری که تحقیقات نشان داده اند استرس هایی که در نتیجه رژیم غذایی به وجود می آیند می تواند باعث افزایش کورتیزول و در نتیجه ایجاد چربی در ناحیه شکم شوند.برای آب کردن چربی های شکم خود 6 راهکار زیر را انجام دهید.
1.خواب
اگر شب ها تا دیر وقت کار می کنید، باید روند زندگی خود را تغییر دهید. وقتی چرخه  زیستی شما به هم می ریزد باعث می شود تا بیشتر غذا میل کنید. هنگامی که خیلی خسته هستید، بدنتان قرلین بیشتری تولید می کند که باعث ایجاد میل شدید به شکر و غذاهای چرب می شود. کمبود خواب نیز این هورمون را بیدار می کند. این مساله روی میزان ترشح کورتیزول تاثیر دارد و در انتها منجر به چاقی شکم شما می شود. در طول شبانه روز باید حداقل 7 ساعت در شب بخوابید تا اندام زیبایی داشته باشید.
2.ورزش های سبک
شاید یکهزار حرکت شکمی در شب باعث سفت شدن ماهیچه های شکم شوند اما با وجود یک لایه ضخیم چربی، هیچ گاه به نتیجه دلخواه نمی رسید. در کنار درازنشست هایی که انجام می دهید، تمریناتی نیز انجام دهید که دیگر ماهیچه های بدن شما را نیز درگیر کند و باعث فعالیت بیشتر سیستم قلبی و عروقی بدن شوند. به طور مثال، حرکت شنا بروید. این کار را 3  تا 4 بار با فاصله 30 ثانیه انجام دهید. پیاده روی مستمر در طول روز نیز می تواند به سوزاندن چربی های شکم کمک کند.
3.شکر، دشمن درجه یک
سوزاندن چربی های شکم 80 درصد به خوراک شما بستگی دارد. باید کالری کمتر و پروتئین بیشتر مصرف کنید. برای این منظور باید سبزیجات و حبوبات را جایگزین اسنک و غذاهای چرب کنید. به طور مثال، اگر به مصرف شکر تمایل زیاد دارید باید سعی کنید تا شیرهای کم چرب را با جایگزین انواع پرچرب کنید که مملو از شکر هستند. ترفند جالب دیگر نیز اضافه کردن دارچین به چای یا قهوه صبحگاهی است. این ادویه باعث کاهش قندخون می شود. دارچین همچنین باعث می شود تا برای مدت طولانی تری احساس سیری داشته باشید.
4.ویتامین C
هنگامی که تحت فشارهای عصبی زیادی قرار دارید، کورتیزول زیادی ترشح می کنید. ویتامین C باعث ایجاد تعادل در ترشح کورتیزول می شود. احتمالا شما نیز هنگام سرماخوردگی ویتامین سی مصرف می کنید. دلیل آن این است این ویتامین برای تولید carnitine لازم است. carnitine عنصری است که بدن با آن چربی ها را می سوزاند و انرژی تولید می کند. به این ترتیب، ویتامین سی باعث سوزاندن چربی های شکم می شود.
اگر استرس کاری زیاد، عادت غذایی بد و ذهن مشوش و پریشان دارید زیاد ویتامین C مصرف کنید. این ویتامین با تاثیرات منفی استرس مقابله می کند. میوه هایی همچون کیوی، کلم و فلفل ویتامین سی دارند. پرتقال را هم همه می دانیم که سرشار از ویتامین C است.
5.مصرف چربی
بله درست خواندید! با چربی چربی های خود را بسوزانید. همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، این شکر است که موجب چاقی می شود نه چربی. چربی های مفیدی همچون امگا سه موجود سالمون، آووکادو و آجیل بسیار هم برای بدن مفید هستند. این خوراکی های مملو از مواد غذایی مفید هستند که شما را سرحال نگه می دارند.
6.آرام نفس کشیدن
این ساده ترین کار است که می توانید هنگام انجام کارهای دیگر نیز آن را انجام دهید. هر زمان احساس عصبی بودن داشتید به تنفس خود توجه کنید. بیشتر مردم زیر فشارهای عصبی نفس های کوتاه یا کم عمق می شکند. هنگامی که روی نفس های خود تمرکز کردید، شکم خود را شل کنید و خیلی آرام و عمیق نفس بکشید. اگر بیشتر روی بازدم آرام تمرکز کنید بسیار بهتر از دم آرام است. در طول هر بازدم می توانید به خود بگویید «آرام باش». این کار بسیار ساده به نظر می رسد، اما موثر است.

چربی های شکم را در بهار آب کنید!
بسیاری از افراد دوست دارند بدانند چگونه می توان چربی های اضافه شکم را سوزاند. این چربی ها علاوه بر اینکه باعث زشتی اندام می شوند و سایز کمر افراد را بالا می برند، بسیار مضر و باعث بیماری نیز هستند.
این چربی ها هنگامی ایجاد می شوند که کورتیزول زیادی در بدن ترشح می شود. استرس یکی از دلایل افزایش ترشح کورتیزول است. هنگامی که این اتفاق رخ می دهد، کورتیزول ماهیچه های کم چرب (بافت هایی که چربی ها را می سوزانند) را از بین می برد و درون شکم به صورت چربی اندوخته می شوند.
استرس را می توان با رژیم بد غذایی، بدتر هم کرد. به طوری که تحقیقات نشان داده اند استرس هایی که در نتیجه رژیم غذایی به وجود می آیند می تواند باعث افزایش کورتیزول و در نتیجه ایجاد چربی در ناحیه شکم شوند.برای آب کردن چربی های شکم خود 6 راهکار زیر را انجام دهید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 16 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط امین

S A L I  J O O N

هویج حلقه شده شبیه چشم انسان است. مردمک و عنبیه و خط نوری که به چشم میرسد درست مانند چشم انسان میباشد. تحقیقات نشان میدهد که مصرف هویج باعث افزایش جریان خون در عملکرد چشم میشود.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 3 / 11 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

در بدن مراکزي وجود دارد که به آنها مراکز انرژي يا چاکرا گفته مي‌شود. چاکرا کلمه‌اي سانسکريت به معناي چرخ است. چاکراها يا مراکز انرژي در حال چرخش هستند و بخش‌هاي بسيار مهمي از کالبد انرژي محسوب مي‌شوند. همانند کالبد فيزيکي که از اعضاي حياتي و کم اهميت تر تشکيل شده‌است، کالبد انرژي نيز داراي چاکراهاي اصلي و فرعي و چاکراهاي بسيار کوچک است


ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

Ajna.svgSahasrara.svgMuladhara.svgSwadhisthana.svgManipura2.svgAnahata green.svgVishuddhi blue.svg

محل هفت چاکرای اصلی با شبکه های عصبی اصلی مهم در آن ناحیه از بدن در انطباق است. هفت چاکرا در نقاطی است که در آنها خطوط ثابت نور و انرژی 21 بار یکدیگر را قطع می کنند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 20 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

راز پرستشگاه ٤٧٥٠ ساله سیلک کاشان پس از دومین فصل کاوش و بررسی آن نیز پوشیده ماند

در اولین فصل بازنگری در سال گذشته این محوطه به وسیله دکتر صادق ملک شهمیرزادی معبد سیلک که به زبان اکدی زیگورات نام دارد کشف شد.
معبدی که رومن گریشمن باستان شناس فرانسوی و کاشف معبد چغازنبیل در پی فصل حفاری در تپه سیلک بین 11312 تا 1316 نتوانست آن را کشف کند.با وجود کشف این معبددر سال گذشته هیأت بازنگری این محوطه تاریخی تصمیم به حفاری و خارج کردن معبد سیلک از دل خاک ندارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

در معمارى ایرانی، آجر تنها پرکنندهٔ جرزها و پوشانندهٔ احجام وجداکنندهٔ آنها از یکدیگر نیست. بلکه بعنوان یک عنصر کامل در معمارى ایران بکار رفته است.

zigorat%2020 زیگورات چغازنبیل شاهکار معماری آجری

ادامه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 19 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

موجودات غیر ارگانیک ، موجوداتی زنده اما بدو ارگانهای زیستی گیاهان ،حیوانات و انسانها (سلولها و اندامهای ساخته شده از مواد عالی و معدنی )هستند و ب طور معمول دیده نمیشوند. این موجودات در 2 گروه عمده با عنوان "جن" و "کالبد ذهنی(در زبان عامیانه روح)"جای میگیرند.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 18 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

این گونه مورچه به دلیل ذخیره کردن عسل در معده خود برای تغذیه دیگر مورچه ها در فصل تابستان “مورچه عسل” نام دارد.
مورچه عسل در صحراهای خشک و بی آب و علف وجود دارند و برای دیگر مورچه ها و برخی از حیوانات صحرایی و حتی انسان منبع تغذیه محسوب می شوند.

این مورچه ها عسل تولید می کنند!

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 4 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین


S A L I J O O N

 ببر سفید را حرامزاده می‌‌نامند چرا كه این‌گونه فقط و فقط در اثر جفت‌گیری دو ببر برادر و خواهر، پدر و دختر و یا مادر و پسر پدید می‌آید! اما واقعیت آن است كه ببر سفید حیوان كامل و مقاومی نیست. سالیان سال است كه افواه عمومی و حتی مطبوعات از «ببر سفید سلطنتی بنگال» نام می‌برند و زیبایی آن را مورد تحسین و تجید قرار می‌دهند، حال آنكه اصولا چنین گونه‌ای وجود خارجی ندارد! اینها و ده‌ها واقعیت دیگر درمورد ببرهای سفید، شیرهای سفید، ببرهای پلنگی، جاگوار سیاه و دیگر حیواناتی كه انحراف و دگرگونی ژنتیكی دارند وجود دارد كه بسیاری از ما درباره آن كمتر شنیده‌ایم



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 13 / 4 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

انگیـزه و مقـاومت این مرد ستـودنی است !


اسپنسر وست را تقریبا همه می شناسند. او 31 سال پیش در تورنتو، کانادا متولد شد و زمانی که تنها پنج سال داشت بدلیل یک اختلال نادر ژنتیکی در ستون فقرات، پاهای خود را از ناحیه زیر لگن از دست داد. پزشکان آن زمان به پدر و مادر او هشدار دادند که اسپنسر هرگز قادر به نشستن نخواهد بود. اما انگیزه و اراده ی غیرقابل وصف او باعث شد تا بدون در نظر گرفتن مشکلات ناشی از این نقص عضو از همان کودکی کارهایی غیر ممکن را انجام دهد. او با مقاومت هر چه تمامتر بر درد و رنجش غلبه کرد و پیام الهام بخش خود را در به چالش کشیدن موانع زندگی به گوش جهانیان رساند. بطوریکه در حال حاضر مخاطبان زیادی در سراسر دنیا او را بعنوان استاد انگیزه به رسمیت می شناسند ...

او اخیرا بهمراه دوستان کوهنوردش به قله کلیمانجارو صعود کرد در حالیکه در طول این سفر هفت روزه تنها دستانش بودند که او را به جلو می راندند. او با صعود به بالای بلندترین کوه در آفریقا باز هم ثابت کرد که نیروی اراده حد و مرزی ندارد.








ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 5 / 4 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین



آیا چرخ زندگی من خوب می چرخد؟ آرام است یا تند؟ این سئوالی است که هر چند یکبار از خود پرسیده ایم یا شاید سئوالی باشد که از یکدیگر می پرسیم اما شاید سوال مهم تر این است که چه عواملی را باید در جواب دادن به این سئوال مدنظر داشت. این مقاله به چگونگی چرخه زندگی و حرکت آن به سمت جاده آرامش و زندگی شاد می پردازد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 5 / 4 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

حوالی ساعت 22:18 شامگاه امشب (پنجشنبه 18 خرداد 1391)، گزارش‌های متعددی از شهرهای کشور مبنی بر مشاهده پدیده نورانی عجیبی در آسمان منتشر شد. ماهیت این پدیده هنوز مشخص نشده است اما به گفته یک منبع آگاه این پدیده به دلیل برگزاری مانور پدافند غیر عامل در کشور بوده است.
 


 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 21 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

از شما دعوت می کنم تا یک نگاهی به معماری ساختمان دیوان عالی اسرائیل و نحوه معماری آن  که کاملا منطبق با نمادهای فراماسونری است بیاندازید تا بتوانید به راحتی تشخیص دهید که زادگاه و تفکر ضد خدای  فراماسونری و نمادهای آن از کجا آمده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

فراماسونری یک سیستم کاملا ضد خداست که بسیاری از سیاستمداران امروز دنیای ما جزء بدنه آن محسوب می شوند. چون این سازمان عریض و طویل قدرت خیلی زیاد و منابع مالی خیلی عظیمی در اختیار دارد دارای ساختار هرمی بسیار قدرتمندی می باشد. بخش اعظم فراماسونها یهودی هستند.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

اغلب انسانها فکر می کنند که حمله انتحاری فقط در بین انسانها وجود. تحقیقی که در سال 2010 در دانشگاه کالیفرنیای آمریکا انجام شد ثابت کرد که فقط انسانها نیستند که دست به حمله انتحاری می زنند.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

همیشه آن‌چه می‌بینیم، ‌همانی نیست که واقعا اتفاق می‌افتد. مسابقه خطاهای بصری که هر سال برگزار می‌شود، با معرفی بهترین خطاهایی که توسط محققین به تصویر کشیده شده‌اند، این واقعیت را به ما یادآوری می‌کند.
اگر به لبه‌های تصویر نگاه کنید یا چشمتان را روی آن بچرخانید، به احتمال زیاد شما هم می‌توانید حرکت این ستاره دریایی را ببینید. البته، ‌این تصویر ثابت است و هیچ حرکتی هم در آن اتفاق نمی‌افتد. مانند همه خطاهای بصری،‌ این که می‌بینید ستاره دریایی درون این تصویر می‌چرخد، خطایی است که مغز شما در پردازش اطلاعات بصری مرتکب آن می‌شود. در واقع مغزتان فریب می‌خورد و گزارش می‌کند چیزی را دیده، که اصلا اتفاق نیفتاده است.


این تصویر که یکی از برندگان مسابقه خطاهای بصری سال 2012 است، از پدیده پیرامون شناور استفاده می‌کند که باعث می‌شود در جایی که حرکت وجود ندارد، مغز ما حرکت ببیند. کنتراست متفاوت بین رنگ‌ها، کلید این پدیده در مورد این تصویر است که باعث می‌شود خیال کنیم ستاره دریایی و زمینه‌اش در جهت مخالف هم می‌چرخند.
این تصویر توسط کایا نوآ، که در واقع نام مستعار نقاش حیات‌وحش، جو هاتمن است، خلق شده است. مسابقه خطاهای بصری هر ساله توسط جامعه همبستگی عصبی و با هدف عمومی‌سازی تلاش‌های محققین در زمینه خطاهای بصری برگزار می‌شود.




تاریخ: چهار شنبه 1 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین
اين ابداع كه «دوچرخه توالت نئو» نام دارد، توسط شركت توتو ساخته شده كه از يك توالت اصلاح‌شده و يك آزمايشگاه سيار براي پردازش سوخت استفاده مي‌كند.
يك شركت ژاپني موتورسيكلتي ابداع كرده كه از مدفوع انسان به عنوان سوخت استفاده مي‌كند!

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 27 / 1 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین
 

دریا شکافته میشود

دو بار در سال بین فوریه و ژانویه در نزدیکی جزیره چیندو یکی از بزرگترین جزایر کره جنوبی آب به حدی فروکش میکند که جاده ای به طول حدودا 3 کیلیمتر از زیر آب ظاهر میشود. عرض این جاده طبیعی از 3 تا 10 متر متفاوت است و ساکنان جزیره میتوانند با پای پیاده از وسط دریا عبور کنند.



 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 6 / 1 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

 

 
در شهر توریستی اسکاگن این زیبایی رو میشه در سجیه دید، این شمالیترین شهر دانمارکیهاست ..... جایی که دریای بالتیک و دریای شمالی بهم میپیوندند. دو دریای مختلف با هم یکی نمیشوند و بنابرین این راستا بوجود میاد
In a tourism filled city of Skagen you can see this incredible natural sight.  This city is the most northern point of Danish people…..where the Baltic sea “meets” the North sea.  Two different seas can not be combined together thus creating this line

 
سورة مباركه  الرحمن
مَرَجَ الْبَحْرَيْنِ يَلْتَقِيانِ (19) بَيْنَهُما بَرْزَخٌ لا يَبْغِيانِ (20)  فَبِأَيِّ آلاءِ رَبِّكُما تُكَذِّبانِ (21) يَخْرُجُ مِنْهُمَا اللُّؤْلُؤُ وَ الْمَرْجانُ (22) 
19. دو دريا را به گونه اي روان كرد كه با هم برخورد كنند.20. اما ميان آن دو حد فاصلي است كه به هم تجاوز نمي کنند.21. پس كدامين نعمتهاى پروردگارتان را انكار مى‏كنيد؟
22. از آن دو، مروارید و مرجان خارج مى‏شود.


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 / 11 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

لینارت نیلسون (Lennart Nilsson) دوازده سال از عمر خود را صرف تهیه تصاویری از رشد نوزاد درون رحم کرد. این تصاویر باورنکردنی با استفاده از دوربین های معمولی مجهز به لنز ماکرو و همچنین میکروسکوپ الکترونی گرفته شده است. در این تصاویر مراحل رشد نوزاد از ابتدای لقاح تا کامل شدن جنین و تبدیل به یک نوزاد را می بینیم.
 

نحوه بوجود امدن خودتان را ببینید...
 

اسپرم در لوله فالوپ (لوله شیپور رحمی) 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 21 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

ابتکار یک دانشمند ژاپنی: ساخت همبرگر از فضولات انسانی!
www.sohagroup.com



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 19 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

برای عضویت در بزرگترین گروه ایران اینجا کلیک کنید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 14 / 10 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

 

جلوگیری از انحرافات جنسی فرزند
 
بسیاری از انحرافات جنسی فرزندمان ، از رفتارهای ما سرچشمه می گیرد . شاید والدین خواهان انحراف فرزند خود نباشند ولی اگر مراقبت های لازم را در سنین کودکی نکنند ،در سنین نوجوانی وگاهی قبل از آن موجب انحرافات جنسی فرزند شان می شود . برای آن که فرزند مان ار این انحرافات محفوظ بمانند والدین باید به نکات زیر توجه کنند.


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

بی شک باید  سمبولیسم و نماد گرایی را جز لاینفک جریان فراماسونری دانست جریانی که موجودیت آن بیش از هر تمدن دیگری با پاگانیسم مصر باستان گره خورده است . که قبلا در مقاله ای دیگر با عنوان "نماد های ماسونی مصر باستان" مفصل به آن پرداختم .

اصولا صحبت از نماد گرایی ماسونی نه در این مجال بلکه خود فرصتی مفصل می طلبد اما آنچه قصد دارم در این جستار به آن بپردازم صرفا نماد گرایی این جریان در دلار آمریکاست که به طرز شگفت انگیزی گویا مرامنامه و مانیفست یهودی– فراماسونری  آنهاست تا وسیله ای برای داد و ستد.

ششم ژوئيه سال 1785كنگره آمريكا ( که در آن زمان، تنها يك مجلس بود) به اتفاق آراء دلار«« Dollar  را واحد پول آن كشور قرار داد.

 پيش از استقلال ايالات متحده یعنی در 4 ژوئیه 1776 ، پول انگلستان (ليره) در 13 مهاجر نشين انگليسي آمريكاي شمالي رايج بود.

 در جريان انقلاب، آمريكائيان سكه نقره اي اسپانيا به نام «دلار» را كه در مكزيك رايج بود وسيله داد و ستد قرار داده دادند و به همين دليل نام پول ملي خود را «دلار» گذاشتند.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 19 / 7 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

http://dl.clip2ni.com/2011/ax/681bdd488bca0e47621ffaaf509212e4.jpg



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین



 

قورباغه پدر هر شب تخم‌ها را در آغوش می‌گیرد. وظیفه حمایت از تخم‌ها در برابر شکارچیان کوچک مانند حشرات به عهده اوست و مدام آن‌ها را مرطوب نگه می‌دارد.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 7 / 4 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین


 

 

به تصاویر دقت کنید:
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 6 / 4 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

بعضی از دوستان به کتابها و دستوراتی بر میخورند که اسامی موکلات و اجنه و ابلسی در اونها هست برای همین سعی کردم بصورت خیلی مختصر بعضی از اسامی انها رو براتون بذارم تا بدونید که چه اسمی دارند 
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 19 / 2 / 1390برچسب:,
ارسال توسط امین

مقدمه


در طول حیات هر انسانی موقعیتهایی وجود دارد که نقطه عطفی در زندگی او به شمار می آیند و چه زیباست که این نقطه عطف به سمت آگاهی و کمال باشد. قدم گذاردن در وادی ناشناخته و رسیدن به دانش و آگاهی شاید یکی از بزرگترین نقاط عطف در زندگی من بوده باشد. من هم مثل بسیاری از افراد، شناختم از جن تنها در گفته ها و شنیده هایی خلاصه می شد که بیشتر به افسانه و قصه نزدیک بودند تا واقعیت، ولی امروزه پس از ماهها تحقیق و مطالعه به این باور رسیده ام که جن یک افسانه و خرافه نیست، ?جن یک واقعیت مسلم است?.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 26 / 11 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین
 

ماجراي يك گرسنگي 70 ساله

 ادعاي پرالاد جاني 82 ساله ، تيتر يك اكثر خبرگزاري هاي مطرح دنيا را به خود اختصاص داده است. اين جوكي هندي ادعا مي كند كه در 70 سال گذشته نه چيزي خورده و نه حتي يك قطره مايعات نوشيده است. پزشكان بيمارستان ارتش هند، جاني را براي بررسي صحت ادعايش ... پرالاد جاني
به مدت دو هفته ، به صورت شبانه روزي تحت نظر گرفتند و در كمال تعجب مشاهده كردند كه وي اين دو هفته را بدون صرف هرگونه ماده غذايي يا نوشيدني در كمال سلامت به پايان برد.
دكتر مايكل ون روين پزشك متخصص طب اورژانس بيمارستان هاروارد ، مدير فعاليت هاي انساندوستانه هاروارد كه مطالعات زيادي روي آوارگاني كه مدت ها بدون آب و غذا بوده اند انجام داده در اين باره مي گويد: اين پديده باور نكردني است. يك انسان، بسته به شرايط آب و هوايي مي تواند حداكثر 5 تا 6 روز بدون آب به زندگي ادامه دهد . گاهي در شرايط خيلي خاص امكان ادامه زندگي بدون آب به مدت يك يا دو روز بيشتر نيز هست . البته در مورد غذا اين زمان طولاني تر است به طوريكه يك انسان به شرط دريافت مايعات حاوي ويتامين ها و الكتروليت ها قادر خواهد بود تا سه ماه بدون صرف غذا به زندگي ادامه دهد.
                         پزشكان در حال معاينه پرالاد
البته بابي ساندز از مبارزان ارتش جمهوري خواه ايرلند كه به دليل حمل اسلحه زنداني شده بود در سال 1981 دست به اعتصاب غذا زد ولي بعد از تحمل 66 روز گرسنگي ، درگذشت. گاندي نيز در سال 1932 دست به يك اعتصاب غذاي 21 روزه زد.
اما ماجرا در مورد اين جوكي كمي فرق مي كند. او طي اين مدت به طور كامل محروم از آب نبوده. او هر روز براي شستن دهان مقداري آب در گلو قرقره مي كرده و هر چند روز يك بار نيز دوش مي گرفته و مسلما از اين طريق به هر حال مقداري آب وارد بدنش مي شده.
دكتر ون روين سپس با شوخ طبعي خاصي اضافه مي كند : براي اين جوكي آب زير كاه ذخيره كردن مقدار زيادي آب بعد از هر استحمام در ريش انبوهش اصلا كار دشواري نيست.
وي مي افزايد به هر حال ادامه زندگي بدون آب يك امر غير ممكن است. در واقع در چنين حالتي بدن به جاي متابوليزه كردن قند و گليكوژن كه منابع اصلي انرژي بدن هستند ، شروع به تجزيه منابع چربي مي كند . و اين امر در نهايت به تخريب بافت عضلاني منجر مي شود. بدون غذا ساختار شيميايي بدن به هم مي ريزد. در واقع بدن انسان در شرايط سوء تغذيه طولاني مدت شروع به برداشت از منابع موجود در بافت هاي حياتي مي كند كه اين امر به نارسايي كبد ، قلب ، ساير ارگان هاي حياتي و در نهايت فروپاشي منتهي خواهد شد.
البته در اين مورد خاص ، جاني قبل از رسيدن به اين مراحل به دليل نرسيدن آب بارها خواهد مرد. در واقع سيستم قلبي و عروقي وي به دليل فقدان آب از كار مي افتد. هر آدم روزانه يك تا دو ليتر اب فقط از طريق تنفس از بدن دفع مي كند. ضمن اينكه غليظ شدن خون، فشار زيادي به سيستم قلب و عروق خواهد آورد. به علاوه حتي اگر قلب و عروق بتوانند از اين ماجرا سالم بگذرند نارسايي كليه ها عارضه مرگباري است كه به هنگام نرسيدن اب فرد را از پا در خواهد آورد. وضعيت آدم بدون آب دقيقا مثل يك حبه انگور است كه در اثر نرسيدن آب به يك دانه كشمش تبديل مي شود.


ادامه مطلب...
تاریخ: 29 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین
برداشت از وبلاگ حقیقت پشت پرده – 2010/10/22
شی ء سیگاری شکل عظیمی به روشنی در حال حرکت در لبه یکی از حلقه های زحل در حال حرکت است
 



ادامه مطلب...
تاریخ: 22 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

اين مقاله يك تحقيق ديني و علمي يا هرچيزي از اين دست نيست .گردآوري و ترجمه بعضي اطلاعات و افكارو تحقيقات … درباره نقش زيبا و تاريخي فروهر ميباشد كه سعي شده از منابع خارجي وايراني  معتبر در اين باره استفاده شود و اگر كمي پراكنده بنظر ميرسد بخاطر حجم زياد مطالب بوده كه سعي شده ، اهم آن به حضور سروران عزيز تقديم گردد.

با تشکر از دنیای اسرار آمیز

رامتین عزیزم

http://ufolove.wordpress.com



ادامه مطلب...
تاریخ: 22 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین
كشف جنازه مومیایی گونه انسان كوتوله ‌

1384/08/03
10-25-2005
12:33:30
8408-00908: کد خبر


 

 


كشف جنازه مومیایی  موجودات کوتوله عجیب در شهداد کرمان



ادامه مطلب...
تاریخ: 15 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

تصاویر زیر مربوط به ۵ عضو (۴ خواهر و یک برادر) یک خانواده کرد ترکیه ای می باشد که از بدو تولد بر روی ۴ دست و پا راه میروند. سن این ۵ نفر ۱۸ تا ۳۴ سال می باشد. برخی از دانشمندان نارسایی مغزی را دلیل ۴ دست و پا راه رفتن این خانواده می دانند. بنا بر نظر برخی از محققان این رفتار بیشتر به یک تکامل معکوس می ماند تا یک نارسایی مغزی. آنها امید وارند که از این طریق بتوانند نکات مبهم تکامل انسانی را دریابند

خانواده عجیب




تاریخ: 11 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

درخت اعجازآمیز

به گزارش خبرگزاری کلمبیا این درخت در اعماق آمریکای جنوبی و در اعماق جنگل آمازون کشف شده اما چندین سال خبر آن تحت نفوذ آژانسهای امنیتی غربی به جایی مخابره نشد اما سرانجام دو محقق ماجراجو توانستند از سد حصار استحفاظی آنجا عبور کرده و از درخت مذبور عکسبرداری کنند و خبر آن را در جراید منتشر نمایند. نیمی از این درخت در هوا معلق و بر روی تنۀ آن نام الله منقوش است. دو محقق نام برده بعد از دیدن این معجزه مسلمان شدند



ادامه مطلب...
تاریخ: 11 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

عکس‌ها‌یی که پس از مرگ گرفته شدند!! (+18)

چیزی که بیشتر از همه توجه مرا جلب کرد وجود فرد زنده ای است که در کنار مرده ژست گرفته است. این فرد باید ساکت و بدون هیچ احساس و تغییر در صورتش ژست می‌گرفت. که با دقت در دو عکس پایینی می‌توانیم...



ادامه مطلب...
تاریخ: 10 / 8 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد