کره ماه که تنها قمر طبیعی زمین است، که پوشیده از سنگ بوده و قطرش یک چهارم قطر زمین می‌باشد. ماه ، نوری از خود ندارد اما نور خورشید را منعکس کرده و قابل رویت می‌شود. کره ماه پوشیده از غبار بوده ، آب و حیات در آن یافت نمی‌شوند. بخاطر جاذبه بسیار ضعیفش نمی‌تواند ذرات گاز را نگه دارد و بنابراین فاقد جو است. در سطح ماه هزاران گودال شهاب سنگی وجود دارند که گدازه آتشفشانی در بعضی از این گودالهای بزرگ تراوش کرده و باعث تشکیل دریا (ماریا) در سطح ماه شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: 30 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

مایاها قومی بودند که چند هزار سال پیش تو مناطقآمریکای مرکزی زندگی می کردند، البته الان هم از قوم اونها بازماندگانیوجود دارن. حتما معبد زیر رو که متعلق به مایا هست رو دیدید:


ادامه مطلب...
تاریخ: 30 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

img/daneshnameh_up/2/29/p28.jpg




احتمالاً جرم ، شعاع درخشندگی خورشید از چند میلیارد سال پیش تغییر محسوسی نکرده‌اند. ولی سطح خورشید تعداد زیادی پدیده‌های زودگذر و متغیر سریع را نشان می‌‌دهد. احتمالاً هیچ یک از پدیده‌های خورشیدی به اندازه لک‌های سیاهی که گاهگاه روی قرص خورشید ظاهر می‌‌شوند مورد مطالعه قرار نگرفته‌اند. لکهای خورشیدی معمولاً به صورت گروههایی متشکل از دو یا چند لک منفرد ظاهر می‌‌شوند که یک پیشرو (در جهت دوران خورشید) اغلب بزرگتر می‌‌باشد.

خورشید آنقدر داغ است که نمی‌‌تواند سطح جامدی داشته باشد و صفحه زردی که می‌‌بینیم در حقیقت بالاترین لایه گاز ملتهب است روی این لایه ، منطقه خنکی از گاز شفاف قرار گرفته است که رنگین سپهر نامیده می‌‌شود. عکسی که تحت شرایط دید بسیار خوبی گرفته شده باشد نشان می‌‌دهد که سطح خورشید را ظاهری خالدار یا حبابی شکل است. لکه‌های تیره که لکه‌های خورشیدی نامیده می‌‌شوند حتی در ایام باستان نیز مورد توجه و رصد بوده‌اند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 30 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

خورشید، گوی غول پیکر درخشانی در وسط منظومه شمسی و تامین کننده نور، گرما و انرژی های دیگر زمین است.

خورشید ، زندگی
خورشید ، زندگی


 

تهیه کننده : مجید مکاری
منبع : راسخون


ادامه مطلب...
تاریخ: 30 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

شهر سوخته كجاست ؟ اين مردم موفق و دانا چه كساني بودند ؟ اينان چرا و چگونه همگي يكشب در آتش سوختند ؟؟ مردم شهر سوخته در 3 هزار سال پيش چگونه به اين همه علم و پيشترفت رسيده بودند ؟؟ آيا علم آنان از خارج از كره زمين به آنها آموزش داده شده بود ؟؟

آيا مردم شهر سوخته با موجودات فضايي در ارتباط بودند ؟؟

آشنایی با اولین انیمیشن در شهر سوخته

آشنایی با اولین انیمیشن در شهر سوخته

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 30 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

مادها

مادها قومی آریایی نژاد بودند که در آغاز قرن هفتم تا پایان قرن هشتم پیش از میلاد دولت ماد را تاسیس نمودند.

آنها سرزمین ماد را به دو قسمت تقسیم کردند:

نخست ماد بزرگ که مشتمل بر نواحی مرکزی و غربی ایران تا حدود کردستان و کوههای زاگرس می گشت و به آن گاهی مادراگیانا که ری و اطراف آن را در بر داشت نیز اطلاق می کردند.
دوم ماد کوچک که شامل آذربایجان می گشت. نام قوم ماد و کشور ایشان مکرر در کتیبه های آشوری آمده است.
حاکمان ایشان در اوایل کار دست نشانده ی دولت بزرگ آشور بودند و به پادشاهان آن باج می دادند.
                               

                      نقشه شماره 2



ادامه مطلب...
تاریخ: 30 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

اشکانیان که از قوم پارت بودند از ایالت پارتیا که مشتمل بر خراسان فعلی بود برخاستند . نام سرزمین پارت در کتیبه های داریوش پرثوه آمده است که به زبان پارتی پهلوه می شود .
چون پارتیان از اهل ایالت پهله بودند ، از این جهت در نسبت به آن سرزمین ایشان را پهلوی نیز می توان خواند .
ایالت پارتیها از مغرب به دامغان و سواحل جنوب شرقی دریای خزر و از شمال به ترکستان و از مشرق به رود تجن و از جنوب به کویر نمـک و سیستــان محـدود می شد .
قبایل پارتی در آغاز با قوم داهه که در مشرق دریای خزر می زیستند در یک جا سکونت داشتند و سپس از آنان جدا شده در ناحیة خراسان مسکن گزیدند .
                      

                      

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 30 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

پرسش:
جنس فرشتگان الهی از چیست؟ و چه ویژگی‌هایی دارند؟
پاسخ:
با عرض سلام و احترام
آیات قرآن و روایات اهل‌بیت(ع) فرشتگان را از زاویه‌های مختلف توصیف كرده‌اند كه ما در دو محور جنس فرشتگان و ویژگی‌های فرشتگان پاسخ را ارائه می‌كنیم:
الف: جنس فرشتگان:
نخست نظر جنابعالی را به روایاتی در این باره جلب می‌كنیم:
از امام صادق(ع) حكایت شده: «خداوند عزوجل ملائكه را از نور خلق كرد.»1
و از حضرت علی(ع) نقل شده كه در مورد ملائكه فرمودند: «آنها نه در صلب پدران جای می‌گیرند و نه در رحم مادران و نه خلقتشان از ماء مهین است.»2
و باز از حضرت حكایت شده كه: «پی در پی آمدن شب‌ها و روزها در آنها تغییری ایجاد نمی‌كند.»3
 



ادامه مطلب...
تاریخ: 27 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین



آیا داستان فطرس حقیقت دارد؟

آیا داستان فطرس ملك و این كه به وسیله امام حسین (ع) شفاعت‏شد، حقیقت دارد؟ به نظر می‏رسد، این اشكال به آن وارد است:
اگر فطرس فرشته بوده، پس از مجردات بود و توانایی سرپیچی نداشت تا رانده شود و به وسیله امام حسین (ع) شفاعت گردد .



ادامه مطلب...
تاریخ: 27 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

    این فرشته دارای ١٨٠٠٠ بال است و بین هر بال او تا بال دیگرش ۵٠٠ سال راه است.او به فکر افتاد که آیا بالا تر از عرش چیزی هست یا نه .خداوند بال های او را دو برابر کرد و به او وحی کرد که حال پرواز کن و به سوی من آی.ملک ٢٠٠٠٠ سال پرواز کرد ولی هنوز به سر یکی از قوائم عرش هم نرسید.باز خداوند بالهای او را دو برابر کرد.آن فرشته با ٧٢٠٠٠ بال پرواز کرد.باز هم به عرش نرسید.او به تعداد ٣٠٠٠٠ بال به پرواز خود ادامه داد باز به عرش نرسید.در این هنگام خداوند به او وحی کرد ای خرقائیل اگر از حالا تا قیامت با تمام بال ها با همه ی قدرتت پرواز کنی به من نخواهی رسید.در این هنگام خرقائیل از حیرتش گفت: (سبحان ربی الاعلی ) 




تاریخ: 27 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین
اسامی 6فرشته در قرآن کریم آمده است که در اینجا به آنها اشاره می کنیم:



ادامه مطلب...
تاریخ: 27 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

Quetzal Coatlاز مدتی زندگی با سرخپوستان و مشاهده ی توجه ناچیز آنها در پیروی از تعلیمات وی ، به جز توصیه ی وی در کاشت و تغذیه از ذرت به عنوان غذای اصلی به جای گوشت ، از آنها جدا شد و به انها گفت که روزی برخواهد گشت. این “مأمور بهشت “به همان طریقی که آمده بود ، بشقاب پرنده ، برگشت . وقتی cortez به مکزیک هجوم برد ، امپراطور Montezuma معتقد بود که ” بازگشت Quetzal Coatl ” رخ داده است ، چون کره ی آتشین و سپس حلقه هایی در آسمان مکزیکوسیتی مردم را وادار به داد و فریاد کرد ، که بعد خدای جنگ را در تب و تاب قرار داد. این کره ی آتشین ، بشقاب پرنده ای بود که Quetzal Coatl در آن مسافرت می کرد .

hopi2_resize



ادامه مطلب...
تاریخ: 27 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

رویت سه شی نورانی پرنده در آسمان جنوب تهران (زمان:چهارشنبه 24 شهریور) مکان: بین شهرک واوان و رباط کریم…این سه شی نورانی بین ساعت 23:08 الی 23:40 با چشم غیر مسلح قابل رویت بودند



ادامه مطلب...
تاریخ: 27 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

نقشه ی پیری ریز

در اوایل قرن هجدهم ، نقشه های قدیمی ای ، متعلق به یک افسر نیروی دریایی ترکیه به نام " پیری ریز "  ، در کاخ " توپکاپی " کشف گردید . دو اطلس دیگر نیز که شامل نقشه ی کل مدیترانه و نواحی اطراف بحر المیت است و متعلق به همین افسر نیروی دریایی ترکیه است ، در کتابخانه ی دولتی برلین وجود دارد.

تمامی این نقشه ها برای کنترل به نقش برداری آمریکایی به نام " آرلینگتون هـ . مالری " سپرده شدند. وی پس از بررسی اظهار نمود که تمامی مکان های جغرافیایی بر روی نقشه وجود دارند اما در جای خود ترسیم شده اند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 22 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

اريك پريست :”هاوكينگ” نمي تواند با فيزيك وجود عالم و انسان را توضيح دهد،براي بسياري از ماها وجود خدا يك عامل بسيار مهم در غناي زندگي و هستي ماست

پس از مصاحبه جديد استيفن هاوكينگ فيزيكدان و كهكشان شناس برجسته بريتانيايي كه به مناسبت انتشار كتاب جديد وي تحت عنوان « طرح عظيم » انجام شده بود و انتشار شبهات و نظرات جديد وي در زير سئوال بردن آفرينش عالم هستي که جنجال و واكنش هاي فراواني به دنبال داشته است ، مهمترین رخداد در این رابطه ،پاسخ منطقی و مستدل استاد برجسته و مشهور ریاضیات و عضو هیئت امنای دانشگاه کمبریج است که می گوید:علوم چگونه مي تواند ذات زيبايي و عشق را توضيح دهد



ادامه مطلب...
تاریخ: 22 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

هدفم از اين مطلب شناخت بهتر موجودات فضايي است. نظرهايي كه علي آقا در مطالب پيش گذاشته بود باعث شد كمي بيشتر راجع به اين موجودات توضيح بدهيم. كاري به بحث دين نداريم كه هر كس دين خود دارد و نظرش قابل احترام. پس لطفا در نظرات بحث دين را پيش نكشيد.

عكسي از جن كه با گونه گري ها يا بيگانگان خاكستري متفاوت است.



ادامه مطلب...
تاریخ: 22 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

مقاله ی زیر حاصل تلاش دوست عزیز جناب آقای احمد شماع زاده است. دوستانی که مجموعه مقالات بنده را در ارتباط با معرفی شعور غیر بشری از دیدگاه وحی در قرآن(مبحث جن) مطالعه فرمودند، مسلما شباهتهائی را در این مقاله خواهند یافت . از طرفی نکات جالب و بکری در این مقاله مشاهده کردم که مرا بر آن داشت تا به معرفی قسمتهائی از آن بپردازم:

جن موجودی که از نو باید شناخت

نوشته ی آقای احمد شماع‌زاده

 


پیش‌گفتار

 

فصل اول ـ سورة جن

1- ایمان جن به قرآن و اسلام

2- پرواز جن در آسمان و شنود فضائی

3- جنگیدن جن‌ها با خداوند

4- پناه‌آوردن انس به جن

فصل دوم ـ سورة الرّحمن و واقعه

1 – منشأ جن

2 بعد زمان

3 – توانایی جن و انس بر خروج از جوّ زمین

4 – چهره و پیکر جن

5 – وصف بهشت‌های چهارگانه

6 – تعریف زوج‌های سه‌گانه

7 – سیر نزولی ایمان در طول تاریخ

 

فصل سوم ـ سورة ناس

1- شیطان کیست؟

2- شیاطین کیستند؟

 

فصل چهارم ـ جن را بهتر بشناسیم

1- جن و منظور از آفرینش او

2- جن در خدمت سلیمان علیه‌السلام

3- کثرت‌گرایی جن‌ها و روابط با انسانها

4- جن و اعجاز قرآن

5- جن‌پرستی در تاریخ

6- جن در آتش

 

فصل پنجم ـ چکیدة گفتار و نتیجه‌گیری



ادامه مطلب...
تاریخ: 22 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

زمين لرزه هائيتي را آمريكا با استفاده از سلاح مخوف «هارپ» به وجود آورده است.

به گزارش سايت هاي اينترنتي از جمله «آلترانفو» و «لوپست»، بسياري از دانشمندان پنج قاره معتقدند كه زمين لرزه هائيتي (3/7ريشتر) به كمك سيستم آب و هوايي «هارپ» ايجاد شده و به كمك اين سلاح مخوف است كه «امپراتوري آمريكايي- صهيونيستي» نه تنها موجي خارق العاده از سرما را در اروپا پديد آورده تا تلاش هاي مخالفان جهاني با پديده گرم شدن آب و هواي كره زمين را مسدود سازد، بلكه بلافاصله نيز زمين لرزه «ويرانگر» هائيتي را تدارك ديده تا ناوگان خود را با هدف نهايي اشغال كوبا و ونزوئلا، در درياي كارائيب مستقر سازد.



ادامه مطلب...
تاریخ: 22 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین
پروژه "هارپ "، جايگزين زميني طرح «جنگ ستارگان»، به واسطه قدرت هاي متعدد و خارق العاده اي كه پديد مي آورد، «سلاح نهايي» آمريكا محسوب مي گردد. با «هارپ»، ارتش آمريكا قادر خواهد بود طرح «جنگ ستارگان» خود را در شكلي اقتصادي تر، اما بسيار خطرناكتر، از سر بگيرد، با اين تفاوت كه اين بار طرح برروي كره زمين انجام مي پذيرد.
 
 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 22 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

هارپ (HAARP) یک پروژه تحقیقاتی است که در ظاهر برای بررسی و تحقيق درباره لایه ی آیونوسفیر (Ionosphere)  و  مطالعات معادن زير زمينی (با استفاده از امواج راديويی ELF/ULF/VLF) تاسيس شده است. ولی در واقع "پروژه ای با تکنولوژی جنگ ستارگارن"  به منظور  کامل کردن یک سلاح جدید پايه گذاری گرديده است.

 
 
به صدای هارپ گوش دهيد 
 

( توضيح آنکه: جنگ هايی که از  امواج "راديويی"، "ليزر" و "نيروی مغناتيس" برای صدمه به نيروی مقابل استفاده کند به جنگ ستارگان معروف است و اين اسم را از فيلم  Star War گرفته اند)



ادامه مطلب...
تاریخ: 22 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

قاره مو

MU نام یک قاره فرضی است که گفته می شود در یکی از اقیانوسهای زمین وجود داشته اما در طلوع تاریخ انسان ناپدید شده است . این نام توسط یک سیاح و نویسنده بنام Augustus Le Plongeon که کارش بازدید از تمدنهای قدیمی بود مطرح شد . او ادعا کرد که تمدنها یی چون مصرباستان و  Mesoamerica توسط پناهندگانی از مو که پیش از این در اقیانوس آرام قرار داشته بنیانگذاری شده .



ادامه مطلب...
تاریخ: 17 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین
از تلوس-لموریا و آتلانتیس چه می دانید؟

 

حدود ۲۶۰۰۰سال پیش نژاد بشر به تکنولوژی بسیار پیشرفته ای دست پیدا کردند.نوع انسان ، حقیقت جو و صادق بود و به نوعی عصر طلایی بشر به شمار میرفت.در آن زمان شکل کره زمین بسیار متفاوت بود و همچنین شکل و شمایل انسان های روی زمین.



ادامه مطلب...
تاریخ: 17 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

 

این عکس را بطور اتفاقی در یکی از سایتهای نجومی در مقاله ای که در تاریخ  سوم آوریل 2009 یعنی  درست چند روز قبل پیش از این درج شده پیدا کردم و بی اختیار یاد یکی از علائم ظهور افتادم که بطور مکرر در روایات و احادیث ما آمده است. شاید بتوان گفت همه ما در انتظار ظهور حضرتش هستیم و گفته می شود منتظران و مشتاقان حضرتش کسانی هستند که علائم ظهور را دنبال می کنند. این نه از باب تعیین تاریخ ظهور بلکه تنبه و عدم فراموشی ظهور حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف می باشد و تنها خداوند به موقع و تاریخ ظهور آگاه است و بس . نکته دیگر اینکه تکوین و ظهور چنین صحنه هایی (سحابی هایی) در آسمان یکباره اتفاق نیفتاده ، بلکه علم ناقص بشر و تدریجی بودن آن موجب شده با گذشت زمان و پیشرفت دانش نجوم و دستیابی به تکنولوژی های روز ما بتوانیم به این تصاویر دست یابیم. امیدوارم مورد توجه علاقمندان قرار گیرد. آدرس سایت مربوطه و ترجمه آن در انتهای مقاله درج شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: 17 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

هر چند غربیان تلاش می کنند تا معجزات رسول اکرم (ص) و آثار و نشانه های اسلامی را پاک کرده و یا آنها راکمرنگ جلوه دهند اما همچنان در خفا به دنبال تحقیق و جستجو در  دلایل این معجزات و اجرای تحقیقات علمی و فرستادن ماهواره های تحقیقاتی برای اطمینان از حصول آن معجزات می باشند. یکی از این معجزات شق القمر یا شکافته شدن ماه است.



ادامه مطلب...
تاریخ: 17 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین
جهان موازی ثابت شد
فیزیکدانان کوانتمی دانشگاه کالیفرنیا کشف عجیبی کرده اند که به گونه ای نشان می دهد جسمی که در مقابل یک فرد قرار گرفته و دیده می شود می تواند به صورت همزمان در جهانی موازی نیز وجود داشته باشد.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 17 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

 خلقت جن و فریب خوردن انسان از شیطان؛

 

به نام خداوند بخشنده و مهربان

[ انسان را خدا از  َصلصال خشک مانند گل کوزه گران آفرید و جنیان را از رخشنده ی شعله ی آتش خلق کرد. الا ای جن و انس کدامین نعمتهای خدایتان را انکار می کنید؟] الرحمن ۱۴-۱۶

[و همانا ما انسان را از گل و لای سالخورده ی تغییر یافته خلق کردیم و طایفه ی دیوان را پیش از آن از آنش گدازنده خلق کرده بودیم. ]حجر ۲۶اجنه نه از آتش بلکه از گرمای شعله ی آتش خلق شده اند.برای همین وزن ندارند و موجودات فیزیکی نیستند.ما انسانها بدن فیزیکی سخت داریم در حالیکه اجنه بدنی قابل انعطاف و  سبک دارند.

 

اجنه بسیار پیشتر از خلقت آدم خلق شده بودند و شیطان که بسیار مقرب درگاه خدا بود هزاران سال را به عبادت خدا پرداخته بود تا اینکه پس از سرپیچی از فرمان خدا و سجده نکردن بر آدم از آنجا برای همیشه طرد شد.درد و رنجی که شیطان از دور شدن از دربار خدا می کشید سبب حسادتش به آدم و حوا شد. چرا آنها که تازه خلق شده اند در باغ عدن زندگی ابدی دارند و لذت می برند در حالی که من پس از هزاران سال عبادت و عشق و علاقه به خدا محکوم به جهنم هستم؟ حسادت  و غرور سبب شد که شیطان همه چیزش را از دست بدهد و در صدد آن برآمد که آدم را نیز از  بهشتی که خودش از آن محروم شده بود-بیرون بیاورد.



ادامه مطلب...
تاریخ: 17 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین


کریگ ونتر (Craig Venter) ، محقق مشهور در زمینه DNA ، انجمن علوم را با خبری که داد حیرت زده کرد. خبر از این قرار بود که ، او ادعا کرد توانسته پیچیده کروموزومهای مصنوعی را بسازد (کروموزوم انسان که به صورت مصنوعی تولید شد اند).

 

ونتر و تیمش که تشکیل شده از دانشمندان جراحی، به کمک هم در آزمایشگاه شیمیایی جمع شدند تا ژنی را که به اندازه 381 ژن طول دارد و حاوی 581000 جفت کد ژنتیکی پایه است، ایجاد کنند. فرم زندگی مصنوعی در سلول باکتری به نام مایکو پلاسما جنتایلیا (Mycoplasma Gentailia) قرار گرفته.زمانی که DNA را قرار دادند، تمام سلول های مشغول به کار را گرفت، و بکلی به فرم جدیدی از زندگی تبدیل شد. باکتری جدید مایکو پلاسما لابورتوریوم (Mycoplasma Labortorium ) است. که میتوان از آن برای تولید داروهای بسیار مهمی استفاده کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: 17 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

دگار دین ” اد ” میچل ، متولد 17 سپتامبر 1930 درهرتفورد تکزاس یک فضانورد است.

او ششمین نفری است که برروی کره ماه قدم گذاشته است…

>>عجب که سفر درفضا همه چیزرا عوض می کند، وقتی من روی سطح ماه فرود می امدم،

احساسی طاقت فرسا برمن حکمفرما بود.این احساس که ، حتی کائنات خود به تنهایی یک وجود با شعور

است…این به این معنی است که همه اشکال حیات ، خواه روی زمین یا جزاین درجای دیگر،بخشی ازیک

کل اند…من شکی ندارم که موجودات فرازمینی ملاقاتی  ازسیاره ما(زمین) داشته اند… دولتها هزاران سند

درباره دیده شدن  یوفوها را ممکن می دانند…بعنوان یک دانشمند، برای من منطقی است که تعدادی از اینها را  گزارشاتی مبتنی برضعف بینایی مشاهده کنندگان درمورد اشیای پرنده فرازمینی تلقی کنم ،

برمبنای ادای دین و وظیفه آموزشی ارتش آماده بود بامن صحبت کند تا با مردمی که دیوانه خوانده می شدند.

وآنها (مردم) به من می گویند :شک نکن، قبلا زمین توسط فرازمینینان ملاقات شده است...

500 سال پیش، کپرنیک ، ستاره شناس مشهوردر بخاطر اینکه اعتقاد نداشت زمین مرکز عالم است ،

به عنوان یک مرتد ، مجرم شناخته شد…وامروزاکثریت ما هنوز اعتقاد داریم که نژاد انسان، نقطه مرکزی

زیست درکاینات است…ما حیات هوشمند خارج زمینی را باور نخواهیم کرد مگروقتی که بیگانه ای رادرحال

خرید ازسوپرمارکتی ببینیم…! “<<



ادامه مطلب...
تاریخ: 16 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

http://www.rickross.com/images/ashara2.jpg

فرقه اوم شينريکو Aum Shinrikyo را فردي نابينا به‌نام گيزو ماتسوموتو در سال 1986 در ژاپن تأسيس کرد. او بعداً نام «آساهارا شوکو» را بر خود نهاد. اوم واژه سانسکريت و به معني «قدرت‌هاي مخرب و سازنده جهان» است و شينريکو به معني «آموزش حقيقت برتر». همان‌گونه که از نام فوق پيداست، هدف فرقه آموزش حقيقت برتر درباره ساخت و تخريب جهان عنوان مي‌شود. فرقه اوم در اوت 1989 به‌عنوان يک فرقه ديني در ژاپن به ثبت رسيد. از همان زمان فرقه با شکايت والديني که فرزندان‌شان به عضويت آن درآمده و ارتباط خود را با خانواده قطع کرده بودند مواجه شد. فرقه در اصل بودائي است ولي آخرالزمان را کاملاً نزديک مي‌داند و دشمن اصلي را ايالات متحده آمريکا که به اعتقاد آساهارا مخلوق فراماسون‌ها و يهوديان و دشمن ژاپن است. آساهارا اعضاي فرقه را به آمادگي براي فرارسيدن قريب‌الوقوع آرماگدون (آخرالزمان) فرا مي‌خواند. براي مقابله با اين وضع، اعضاي فرقه احداث پناهگاه‌هاي مقاوم در برابر حملات اتمي را آغاز کردند.



ادامه مطلب...
تاریخ: 16 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

ایا قبل از حضزت آدم (ع)انسانهایی در زمین زندگی می کردند؟شاید این سوال بسیاری از خوانندگان باشد و یا حتی به ذهن بسیاری از خوانندگان خطور کرده باشد.براستی قبل از خلقت آدم (ع)چه کسانی در زمین ندگی می کردند؟از چه آیاتی می توان پاسخ این سوالات را دریافت کرد؟مرحوم علامه طباطبایی(ره)در ذیل یکی از ایات سوره نسا می فرماید:از ظاهر سیاق برمی اید که مراد از “نفس واحده”آدم(ع) و مراد از “زوجها”حواست که پدر و مادر نسل انسانند و ما نیز از نسل آنها هستیم. و به طوریکه از ظاهر قرآن کریم بر می آید،همه افراد نوع انسان به این دو تن منتهی می شوند.از آیه شریفه روشن می شود که نسل از انسان تنها به آدم و همسرش متنهی می شود. و جز این دو نفر هیچ کس دیگری در انتشار این نسل دخالت نداشته است.دانشمندان زمین شناسی و به اصطلاح ژئولوژی معتقدند که عمر نوع بشر بیش از میلیونها سال است و برای این گفتار خود از فسیل و نیز اسکلت سنگ شده انسانهای قدیمی دلایلی آورده اند که عمر هریک از آنها طبق معیارخای علمی خودشان بیش از پانصد هزار سال است.این اعتقاد ایشان است.اما ادله ای که آورده اند قانع کننده نیست.دلیلی نیست که بتواند این احتمال را رد کند که این اسکلت های سنگ شده مربوط به یکی از ادواری است که انسانهایی که در زمین زندگی می کردندچون ممکن است چنین بوده باشد.اما دوره ما انسانها متصل به دوره فسیلهای نامبرده نباشد.بلکه ممکن است انسانهایی قبل از آفرینش آدم ابوالبشر(ع) در زمین زندگی کرده و سپس منقرض شده باشند و این پیدایش انسانها و انتقراضشان تکرار شده باشد.تا پس از چند دوره نوبت به نسل حاضر رسیده باشد.ممکن است از بعضی ایات شریفه قرآن استنباط شود که قبل از افرینش حضرت آدم و نسل او،انسانهایی دیگر در زمین زندگی می کرده اند.



ادامه مطلب...
تاریخ: 14 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

آيا وجود بشقاب پرنده‌ها، از نزديكي «ظهور» حكايت دارد؟!

يادداشتي دربارة كتاب «فرازميني‌ها در آيات و روايات»

مجيد راسخي

كتاب فرازميني‌ها در آيات و روايات، پژوهشي تازه و تحقيقي نو در عرصه دين‌پژوهي به شمار مي‌آيد. اين كتاب درصدد بررسي موجودات فرازميني و مسئله بشقاب پرنده‌ها و ارتباط آ‌ن‌ها با ساكنان زمين است. در بخش اول كتاب نويسنده محترم به بررسي تاريخچه وجود بشقاب‌پرند‌ه‌ها در غرب مي‌پردازد و با ذكر شواهد و مدارك مربوط به وجود بشقاب پرنده‌ها، وجود چنين موجوداتي را كاملاً پذيرفتني مي‌داند. مشاهدة بشقاب‌پرنده‌ها توسط افراد مختلف پيش از دهه چهل ميلادي و بعد از آن، وجود شكل‌هاي عجيب و غريب هندسي در نقاط جهان و بررسي صحبت‌هاي كساني كه ادعاي ربوده شدن توسط موجودات فضايي را داشته‌اند، از جمله مدارك و شواهد كتاب به شمار مي‌رود.



ادامه مطلب...
تاریخ: 14 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

مایا”ها از چرخ استفاده نمیکردند – اما جاده های پهن و یکدست انها باستان شناسان را به این فکر انداخت که انها چه نیازی به این جاده های پهن داشتند.؟!!

در میان بناهای باشکوه ” مایا “ها در ” په لنگ ” و شهر” چیکن ایتزا ” نقوش حجاری شده بسیاری بر تخت سنگها و دیوارها بچشم میخورد – اما سرامد تمام انها تابوت حجاری شده ای است, که بسیاری از باستان شناسان و دانشمندان علوم فضائی را به تعجب و تحسین وادار کرده است – این تابوت در سال 1952 توسط تیم کاوشگران پرفسور ” البرتو روزلهالیر ” بعد از گذشت 2 سال تلاش بی وقفه بدست امد . در کنار این تابوت انواع لوح های سنگی که وزن بعضی از انها بیش از 5 تن میباشد , بهمراه یک ماسک سنگی که با ظرافت بینظری ساخته شده است – بدست امد .

بر روی این تابوت – تصاویر پیچیده ای نقش بسته بود که سالها تصور می شد این اشگال معنا و مفهوم خاصی ندارند .

Copy_of_medd_02_img0095.jpg



ادامه مطلب...
تاریخ: 14 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

هوشیاری فیزیکی برنامه ی هوشیاری ای است که توسط کدهای دیجیتال ساخته میشود. اعداد ، کد های مرموز عددی ، به گونه هستی مارا معنی میکنندا.  DNA  انسانی ، حافظه ی ژنتیکی ما با کدهای دیجیتال در زمانها و فرکانس های معین کد گزاری شده است. این کدها باعث تغییر و تکامل هوشیاری ما میشوند.



ادامه مطلب...
تاریخ: 14 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

خلفای اموی و عباسی در سركوب تكنولوژی ساخت قالیچه های پرنده نقش اساسی را ایفا كردند
نیما ملك محمدی – قرن ها پس از آن كه قالیچه های پرنده تنها یك افسانه هزار و یك شبی تصور می شد، هنری بك، كاشف فرانسوی، شواهد مستند از وجود قالیچه های پرنده در ایران یافته است.



ادامه مطلب...
تاریخ: 14 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین

 

پودر سفید طلا

با تشکر از دنیای اسرار آمیز

مقدمه:

چندی پیش در منطقه فینیکس واقع در آریزونا در کشور آمریکا، کشاورزی بنام دیوید هادسون به ماده ی سفید رنگی که در سرتاسر زمینهای زراعی اش گسترده بود مشکوک شد و مقداری از آنرا به آزمایشگاههای معتبر سپرد تا به او بگویند که این ماده سفید رنگ متشکل از چه مواد اولیه ای است. اما در عین ناباوری، پاسخ آزمایشگاه این بود:You Have Pure Nothing یعنی شما یک ماده ای دردست دارید که خالصاً هیچ چیز مشخصی که در جدول عناصر تعریف شده باشد در آن به چشم نمی خورد!



ادامه مطلب...
تاریخ: 14 / 6 / 1389برچسب:,
ارسال توسط امین