ناصرالدین شاه در یکی از سفرهایش به فرنگ ، با خودش تلسکوپ آورد. گفت تلسکوپ را بالای شمس‏العماره کار گذارند تا شاه هر از گاهی برود و خانه‏ های مردم را رصد کند. در یکی از رصدها ، شاه مردی را دید که روی پشت بام خانه‏ ايی ایستاده در گوشه ‏ايی ، معامله‏ ی خودش را به سمت مقعد خودش فشار می‏دهد. شاه خوب که نگاه کرد و رصد کرد دید هدف مرد گویا فرو بردن آن معامله به مقعد خودش است! دستور داد تا بروند آن مردک پدر سوخته را بیاورند تا او را مواخذه کند. مرد را آوردند. شاه گفت "مردک. روی پشت بام چکار می‏کردی؟ مادر به خطامعامله‏ ی خودت را در سوراخ خودت می‏کردی؟" مرد با ناله گفت: " اعلا حضرت همایونی. ولله ما این معامله را در کون هر کسی فرو کردیم بختش باز شد و از زیر دست ما که جَست وزیر و وکیل و خان شد! گفتیم کمی هم این معامله‏ ی بخت‏گشا را در کون خودمان فرو کنیم تا بختمان باز شود"
شاه از جواب مرد خنده‏ اش گرفت و دستور داد تا 5 تومان به عنوان انعام این خنده به او بدهند. مرد 5 تومان را که گرفت رو کرد به شاه و گفت"اعلا حضرت شما خندیدید. مزاح گرفتید. اما خودتان دیدید که این معامله هنوز به لب سوراخ کون ما نرسیده 5 تومان عاید ما کرد. تا چه رسد که فرو رود



تاریخ: جمعه 27 / 10 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

لنز كلوزآپ، دوربین را قادر می سازد تا در فاصله نزدیکتر از حالت عادی فوکوس نماید. این بدان معنی است که تصویر در کادر بزرگتر دیده می شود، چون به آن نزدیکتر شده اید. یک لنز كلوزآپ در واقع یک ذره بین درشت نما است.

اما چه زمانی میتوان گفت که یک عکس بزرگنمایی شده با کیفیت است؟ در جواب این سوال باید گفت عکسی که تمام جزئیات به ظاهر پنهان را نمایش دهد که در این رابطه، حشرات یکی از بهترین سوژه ها برای ماکروگرافی یا عکاسی بزرگنمایی شده هستند. در چنین عکس هایی است که می توان به خوبی تمام جزییات ناپیدای حشرات را مشاهده کرد و از پیچیدگی خلقت آنها شگفت زده شد.






ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 / 10 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

از ماه ها پیش که انتشار تصاویری از مراحل تهیه "جگر چرب" در فرانسه و تعدادی دیگر از کشورها افکارعمومی جهان را متوجه شکنجه و آزار حیوانات برای تهیه این غذا کرد این کشور همچنان خرید، فروش و پخت جگر چرب را ممنوع نکرده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 / 10 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

Description: ????? ?????




تاریخ: جمعه 27 / 10 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین

نامه اسرار آمیزی به نام شانس
سلام
شايد فکر کنید گفته‌هاي آن کاملاً غیرعقلانی است ولی چیزی را که می‌بینید نمی‌توان انکار کرد!! شاید نتيجه آن، فقط و فقط حاصل انرژی مثبت میلیونها آدمی باشه که انرژیشون رو بدرقه این نامه کرده‌اند...

 

 نامه اسرار آمیزی به نام شانس



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 26 / 10 / 1391برچسب:,
ارسال توسط امین